English

رویکردهای مبتکرانه جمعیت هلال احمر کردستان در اجرای طرح های ملی خدمات نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در جلسه شورای اداری جمعیت استان بر اجرای بهینه طرحهای ملی خدمات نوروزی با رویکرد خلاقانه و مبتکرانه تاکید کرد.

رویکردهای مبتکرانه جمعیت هلال احمر کردستان در اجرای طرح های ملی خدمات نوروزی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمدباقر محمدی در جمع معاونین و مدیران شعب تابعه جمعیت استان، ضمن تاکید بر اجرای دستورالعملهای ارسالی مرکز، براعمال خلاقیت و ابتکار در ارائه خدمات متنوع امدادی، فرهنگی و آموزشی به مسافرین و گردشگران استان تاکید کرد.
 
محمدی ایام نوروز را فرصتی مناسب در راستای معرفی ظرفیتهای استان و همچنین شناساندن هرچه بهتر جمعیت هلال احمر به عموم مردم معرفی کرد و ابراز داشت:”تدابیر متعددی اندیشیده شده که طی ان جوانان ، امدادگران و داوطلبان میبایست تمامی تلاش خودرا در جهت ارتباط گیری موثر و سازنده با مسافرین و گردشگران و همچنین ارائه تصویری موجه و بااعتبار از جمعیت هلال احمر بکارگیرند .”
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت :” استان کردستان بدلیل برخورداری از جاذبه های عظیم گردشگری و برخورداری از آب و هوای مناسب و معتدل ، هرسال پذیرای میهمانان و مسافران زیادی از نقاط مختلف ایران بوده و در این راستا با افزایش پستهای امداد و نجات موقت ، واکنش سریع و امدادبانوان سعی در ایجاد اطمینان خاطری برای گردشگران داشته ایم .”
 
محمدی ، ملبس بودن اعضاء جوانان به پوشش محلی کردستان ، افزایش پست های امداد و نجات در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی استان ، استفاده از ظرفیت پزشکان جهت حضور درپستهای امداد و نجات ، استفاده از حضور طلاب در خیمه های نماز جهت پاسخگویی به سوالات شرعی مسافران ، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی در فضاهای دوستدار کودک ، برگزاری تور خبری جهت اصحاب رسانه و خبرنگاران جهت بازدید از فعالیتهای حوزه جوانان و امداد و نجات و …را از خصیصه های بارز و متفاوت از گذشته طرحهای ملی خدمات نوروزی عنوان نمود.
 

40 پایگاه امداد و نجات آماده خدمت رسانی در نوروز

 
مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کردستان در ادامه جلسه شورای اداری جمعیت استان، از فعالیت 20 پست ایمنی و سلامت و 20 پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در ایام نورز جهت ارائه خدمات امدادی، فرهنگی و آموزشی به مسافران و گردشگران خبر داد .
 
محمدباقر محمدی افزود: 5400 نفر روز امدادگر و عضو جوان جمعیت هلال احمر کردستان در پایگاههای امداد و نجات و پستهای نوروزی در شهرستانهای  تابعه استان کردستان آماده خدمات رسانی به گردشگران و مسافران هستند .
 
وی خاطرنشان ساخت: 20 پست ایمنی و سلامت نوروزی مستقر در مبادی ورودی و خروجی شهرستانهای تابعه استان کردستان آماده ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به هموطنان بوده و همچنین 20 پایگاه امداد و نجات با فعالیت نجاتگران آموزش دیده جمعیت به پوشش حوادث احتمالی در محورهای مواصلاتی استان می پردازند.
 
وی هدف عمده فعالیت پستهای ایمنی و پایگاههای امدادی و همچنین طرحهای حوزه داوطلبان را ایجاد اطمینان خاطر برای مسافران و ساختن سفری آرام و بدون حادثه برای گردشگران استان کردستان خواند .
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان در خاتمه ، تعامل و هماهنگی بین نهادهای خدمت رسان عضو ستاد تسهیلات خدمات نوروزی  استان را به عنوان یک عامل مهم در راستای اجرای طرحهای خدمات نورزی عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود که استان کردستان در کنار سایر استانهای کشور به بهترین شکل ممکن ، بهترین نوع خدمات را به هموطنان ارائه کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه