English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد؛

پایگاه امدادونجات آبیدر سنندج شبانه روزی شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در راستای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان عزیز سنندجی، پایگاه امدادو نجات کوهستان آبیدر ۲۴ ساعته شد.

پایگاه امدادونجات آبیدر سنندج شبانه روزی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛محمدباقرمحمدی از شبانه روزی شدن پایگاه امدادونجات آبیدر سنندج خبرداد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرکردستان افزود: این تیم متشکل از نجاتگران و امدادگران خبره و آموزش دیده جمعیت هلال احمر بوده و با استفاده از امکانات و تجهیزات مورد نیاز خود آمادگی کامل را برای ارائه خدمات امدادی دارد.

وی تصریح کرد: پیش از این تیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر فقط در روز های آخر هفته در پناهگاه هیئت کوهنوردی در کوه آبیدر مستقر بود.

وی خاطر نشان اخت: با تدابیر اندیشیده شده این تیم به صورت 24 ساعته در پایگاه شعبه سنندج آماده ارائه خدمات امدادی بوده و در روزهای آخر هفته در مناطق خطر خیز کوه آبیدر مستقر خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اضافه کرد: در حال حاضر یکصد تیم عملیاتی متشکل از امدادگران و نجاتگران خبره و آموزش دیده در آماده باش کامل جهت مواجهه با بحران ها و مخاطرات طبیعی و غیر طبیعی هستند.

محمد باقر محمدی افزود: هم اکنون 10 پایگاه ثابت امدادونجات جاده ای، 10 پایگاه پشتیبان امدادونجات، یک تیم واکنش سریع و یک تیم امدادهوایی در جمعیت هلال احمر مستقر هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه