English

جمیل صادقی‌فر:

۷۷ درصد جمعیت استان واکسینه شده‌اند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: سویه جدید اومیکرون هر روز به استان‌های کشور وارد می شود و از هم استانی‌ها تقاضا می‌کنیم نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.

۷۷ درصد جمعیت استان واکسینه شده‌اند

جمیل صادقی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار داشت: ۸۸ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال استان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و ۷۷ درصد از جمعیت استان نیز با تزریق ۲ دز در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان این‌که تاکنون حدود ۱۳ درصد از واجدین شرایط دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند خاطرنشان کرد: سویه جدید اومیکرون هر روز به استان‌های کشور وارد می شود و با توجه به امکان ورود این سویه به استان، از هم استانی‌ها تقاضا می‌کنیم نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.

صادقی‌فر خاطرنشان کرد: وضعیت استان از نظر شیوع کرونا پایدار است و تزریق دز سوم کرونا باید مورد توجه واجدین شرایط قرار گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: هم اکنون شهرستان های دهلران، هلیلان، بدره و آبدانان در وضعیت آبی و سایر شهرستان ها نیز در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه