English

دریادار تنگسیری خبر داد؛

آمادگی کامل دفاعی رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: راه امام و شهیدان را با قدرت ادامه می‌دهیم و هر روز بر قدرت خود می‌افزاییم؛ با ابزار‌های پیشرفته‌ای که در دست داریم، به هیچ کس نیازمند نیستیم.

آمادگی کامل دفاعی رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری موج، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی عنوان کرد: برای دفاع از منابع و منافع جمهوری اسلامی ایران در عرصه خلیج همیشه فارس، دریای عمان و دریای خزر با اقتدار و صلابت ایستاده ایم.

دریادار پاسدار تنگسیری این سخنان را در اولین یادواره ۵۲ شهید جاویدالاثر نیروی دریایی سپاه در مشهد که با حضور حجت الاسلام رییسی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه، سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا(ع) و جمعی از خانواده‌های شهدا و مسئولان و فرماندهان نیروی دریایی سپاه در مشهد برگزار شد بیان کرد و افزود: آمادگی کامل رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی را اعلام می کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه تاکید کرد: هر ملتی دارای هویتی است و آنچه هویت هر ملت را معرفی می‌کند، رشادت، شجاعت، وفاداری و سلحشوری آن ملت است و شهدای والامقام ما هم ایران اسلامی را عزتمندانه به دنیا معرفی کرده اند.

وی همچنین متذکر شد: امروز دنیا ما را به مقاومت، ایستادگی در برابر استکبار، داشتن روحیه غیرت، مردانگی و تسلیم نشدن مقابل ظالمان می‌شناسند که این جایگاه افتخارآفرین مرهون رشادتها، ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدای والامقام ماست که باید همیشه قدردان شهدایمان باشیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: والدین شهدا ، شایسته زیباترین و فاضل‌ترین واژه‌ها هستند و مردم ایران اکنون بر قله شرف، عزت و ایمان که شهدا رقم زده اند ایستاده‌اند و این مرهون تربیت اسلامی شما پدران و مادران گرانقدر شهدا است.

 دریادار پاسدار تنگسیری تنگسیری در خاتمه یادآور شد: راه امام و شهیدان را با قدرت ادامه می‌دهیم و هر روز بر قدرت خود می‌افزاییم؛ با ابزار‌های پیشرفته‌ای که در دست داریم، به هیچ کس نیازمند نیستیم و همچنان با ایمان و توکل بر خدا در عرصه مبارزه با دشمن زبون، خواهیم ماند و در هر جایی که تهدیدی علیه نظام شود به شدت و قاطع پاسخ خواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه