English

پس از طی دوران سخت بیماری؛

پدر شهید در اردبیل دار فانی را وداع گفت

پدر شهید و جانباز 20 درصد در اردبیل دار فانی را وداع گفت.

پدر شهید در اردبیل دار فانی را وداع گفت

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عباس غریبی جانباز 20 درصد اردبیلی و آزاده دوران ستم شاهی و پدر شهید والامقام بهرام غریبی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

این جانباز گرانقدر از مریدان امام راحل بود که در دوران ستم شاهی بر علیه طاغوت زمان مبارزه کرد و بارها توسط ساواک دستگیر و ماه ها زندانی و مورد شکنجه رژیم منحط شاهنشاهی قرار گرفت و در جبهه های حق علیه باطل نیز حضوری پررنگ داشت.

مراسم تشییع این جانباز و آزاده والامقام با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شاهد ، ایثارگران، مدیران و مسئولان اداری، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی تشییع شد و پیکر مطهر این پدر شهید والامقام در گلزار شهدا ی بهشت فاطمه اردبیل جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.

مراسم گرامیداشت این پدر والامقام با حضور خانواده های معزز شهدای والامقام، اقشار مختلف مردم و نیز مسئولان استانی و شهرستانی به طور گسترده و باشکوه برگزار شد و در این مراسم حاضران یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشتند.

قسمتی از وصیت نامه جانباز گرانقدر به این شرح است: خداوند سبحان را شکر می نمایم که مرا این بنده را لایق شرکت در جهاد فی سبیل الله و دفاع از اسلام و قرآن عزیز نمود؛ مواظب باشید این دنیای فانی و منافق شما را غافل از خدا ننماید . دزر زمانی که شهادت وجود دارد چرا از آن فرار کنیم.

در نماز جمعه ها و جماعت ها و دیگر مراسم مذهبی و عمومی شرکت کنید که این مجامع ستون انقلاب و حافظ اسلامند؛ خداوند حاضر و ناظر بر اعمال شماست و بدانید که فقط برای رضایت خداوند و یاری اسلام می‌روم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه