English

سرلشکر صالحی تاکید کرد؛

واهمه دشمن از قدرتمندی ارتش و سپاه است

فرمانده ‌سابق کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار مقام معظم رهبری دلیل اصلی قدرتمندی ارتش و سپاه است و دشمنان از این شرایط آگاهند و واهمه دارند.

واهمه دشمن از قدرتمندی ارتش و سپاه است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، امیر سرلشکر سید عطاالله صالحی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه شهر لاهرود در آستان امامزاده سید ابراهیم خراسانی(ع) اظهار داشت: اقتدار مقام معظم رهبری دلیل اصلی قدرتمندی ارتش و سپاه است و دشمنان  از این شرایط آگاهند و واهمه دارند.

وی با اشاره به این که رسالت مسئولان و مردم در امر شناساندن راه و اهداف شهدای والامقام به نسل جوان و امروزی لازمه اساسی و وظیفه‌ای خطیر و حساس است بیان کرد: در این زمینه علما و روحانیون نیز نقشی بسیار مثمرثمر و تاثیرگذار دارند که بدون شک استفاده از این ظرفیت می‌تواند خروجی مناسبی به دنبال داشته باشد.

فرمانده ‌سابق کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدای والامقام میراث‌دار فرهنگی کشور ایران اسلامی هستند و هر چه به دست آمده ‌در سایه تلاش‌های مقام معظم رهبری و نیز خون پاک شهدای والامقام بوده که برای رسیدن به اهداف آرمانی تا پای جان ایستاده‌اند.

صالحی با اشاره به تقویت   و نظامی ایران در منطقه  نیز  تصریح کرد: رعب و وحشت دشمنان از این سو تماشایی است و باید تبلیغات لازم برای دشمن‌هراسی و نیز جایگاه ایران اسلامی در دنیا انجام شود تا بتوانیم توطئه‌های دشمنان مبنی بر ایران‌هراسی را نقش بر آب کنیم.

وی بیان کرد: اهمیت به شناساندن کوه سبلان و نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای معرفی جاذبه‌ای استان اردبیل یک امتیاز و بستر مناسب برای توسع و رشد استان در سطح کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه