English

سردار شرفی:

شهدا تربیت یافتگان مکتب امام حسین (ع) هستند

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور با بیان اینکه شهدا تربیت یافتگان مکتب امام حسین (ع) هستند گفت: شهدا جان خود که با ارزش ترین داشته آنها بود را فدا کردند تا مردم در امنیت کامل باشند.

شهدا تربیت یافتگان مکتب امام حسین (ع) هستند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمد شرفی در دیدار با خانواده شهید والامقام "محمود رفیعی" اظهار داشت: حضرت علی علیه السلام یک شاخص رفتاری را برای نیروهای مسلح مشخص کرده و  می‌فرمایند:« الجنود با اذن الله حصون الرعیه وزینته الولاه و عز الدین وسبل الامن و لیس تقوم الرعیه الا بهم.»

وی افزود: اولین خواسته حضرت علی (ع) از  نیروهای مسلح این است که دژ مستحکمی  باشند، تا  مردم در شرایط خوب و بد به آنان  اعتماد کنند و در امنیت کامل بمانند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور ادامه داد: اگر مردم به ما اعتماد کنند و ما بتوانیم امنیت را تامین کنیم در میان آنان عزیز خواهیم شد.

این مقام ارشد انتظامی افتخار نیروهای پلیس را سنگربانی از مردم عنوان کرد و گفت: شهدا ستارگان پرفروغ جامعه اسلامی ما هستند، آنان جان خود را تقدیم کردند تا امنیت مردم تامین شود.

سردار محمد شرفی در پایان بیان داشت: امروز خانواده شهدا باید سر خود را بالا بگیرند چرا که  پدر و مادران  شهدا در آخرت از شفاعت فرزندان خود بهره می برند و شهدا را تربیت یافتگان مکتب امام حسین (ع)  دانست و مردی مانند حاج "قاسم سلیمانی" هم با درس گرفتن از همین مکتب پناهگاه همه مظلومان و امدادخواهان شد و امروز آوازه او در دنیا پیچیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه