English

استاندار اصفهان:

شهیدان مشتاقانه و آگاهانه راه خود را انتخاب کردند

استاندار اصفهان گفت: شهیدان مشتاقانه و آگاهانه راه خود را انتخاب کردند و خوشا به حال آنانی که عاقبت کارشان شهادت باشد.

شهیدان مشتاقانه و آگاهانه راه خود را انتخاب کردند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی در آیین پرشکوه تشییع پیکر 25 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در اصفهان با تبیین مبسوط توفیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عالم گیر شدن این نظام ولایی الهی، از شهادت به عنوان پلی معرفت شناسانه در محوریت با مولفه ایثارگری و از خود گذشتگی یاد کرد.

 وی بیان داشت: جانمایه شهادت انجام معامله ای بغایت منفعت آفرین برای مخلوق در تعامل با حضرت خالق است و همین موضوع است که می تواند بشر را به کمال مطلق و اعلا علیین رهنمون گردد. شهدا نماد مبرز آیه شریفه «... فَإِذَا سَوَّیْتُهُۥ وَنَفَخْتُ فِیهِ مِن رُّوحِی ...» هستند.

گفتنی است؛ در آیین پرشکوه، تشییع پیکر 25 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس بر دستان مردم فهیم، قدرشناس و ولایتمدار استان اصفهان، مردمانی نجیب و فهیم که در راستای عهدی که با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بستند، عاشقانه و مشتاقانه همه داشته های خود از جمله عزیزترین فرزندان خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نمودند تا دشمن نتواند حتی فکر تعرض به این کیان مقدس را در مخیله خود محاسباتی سازد.

استانداری اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه