English

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران خبر داد:

فاطمیه‌ای که شهدایی شد / عطر ۶ لاله زهرایی در مازندران

سردار ملکی از میزبانی مردم مازندران از پیکرهای مطهر 6 شهید گمنام دفاع مقدس در ایام فاطمیه خبر داد.

فاطمیه‌ای که شهدایی شد / عطر 6 لاله زهرایی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار عبدالله ملکی از میزبانی مردم استان از پیکرهای پاک و مطهر 6 شهید گمنام دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: پیکر مطهر این شهدا که به تازگی تفحص شدند در ایام فاطمیه در چهار شهر استان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

وی ادامه داد: پیکر پاک این شهدا شنبه یازدهم دی وارد استان می‌شود و در 17 محور و 22 شهرستان از رامسر تا گلوگاه مورد استقبال و تشییع مردم شهیدپرور قرار می‌گیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه برنامه استقبال و تشییع از شهدا در شهرهای استان در طول هفته ادامه خواهد داشت، بیان داشت: پیکرهای مطهر شهدا پس از استقبال و تشییع در شهرهای استان، جهت مراسم وداع و تشییع تحویل سپاه نواحی ساری، نکا، بهشهر و جویبار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم وداع استانی در شامگاه دوشنبه سیزدهم دی همزمان با شام شهادت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در ساری خبر داد و افزود: همچنین مراسم وداع شهرستانی شامگاه چهارشنبه همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در چهار شهرستان ساری، نکا، جویبار و بهشهر برگزار می‌شود.

ملکی گفت: پیکر مطهر شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها همزمان با سراسر کشور در 6 نقطه استان؛ شهر لاریم جویبار، دانشکده امام محمد باقر علیه السلام ساری، پارک شهدای گمنام و نیروگاه شهید سلیمی نکا و بخش بیشه بنه عشرستاق بهشهر و بندر امیرآباد تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: اطلاعات مربوط به این 6 شهید گمنام دفاع مقدس متعاقباً اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه