English

آیدا فاروغی:

بارش باران با احتمال رعد و برق در خراسان رضوی

کارشناس پیش‌بین اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: پدیده غالب جوی کنونی خراسان رضوی به ویزه در نوار شرقی استان افزایش سرعت وزش باد اعلام شده است.

بارش باران با احتمال رعد و برق در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیدا فاروغی کارشناس پیش‌بین اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بارش باران عصر امروز ۱۲ دی ماه از سمت شمال غرب و جنوب این استان همراه با احتمال رعد و برق آغاز می‌شود.

فاروغی در ادامه این خبر اضافه کرد: افزایش محدوده بارشها و حجم آن از اوایل فردا ۱۳ دی ماه در خراسان رضوی احتمال جریان یافتن رواناب و آبگرفتگی معابر را در نواحی جنوبی این استان بالا می‌برد.

کارشناس پیش‌بین اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: پدیده غالب جوی کنونی خراسان رضوی به ویزه در نوار شرقی استان افزایش سرعت وزش باد اعلام شده است و این وضعیت ناپایدار جوی با شدت و ضعف در مناطق گوناگون تا انتهای هفته جاری در این استان ادامه خواهد یافت.

وی همچنین در مورد تغییرات جوی هوای خراسان رضوی اظهار کرد: احتمال بارش پراکنده شبانه برف نیز با توجه به سرمای هوا در ارتفاعات و مناطق کوهستانی شمال غرب خراسان رضوی، محدوده هزارمسجد و بینالود پیش‌بینی شده است.

کارشناس پیش‌بین اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: این بارشها از روز سه‌شنبه ۱۴ دی ماه بخاطر کاهش محسوس دمای هوا شدت گرفته و با شدت و ضعف در مناطق مختلف خراسان رضوی تا روز پنجشنبه آتی ۱۶ دی ماه ادامه خواهد داشت.

فاروغی در خاتمه یادآور شد: بیشینه دمای امروز هوای مشهد  ۱۴ درجه و کمینه امشب آن  پنج درجه سانتیگراد پیش‌بینی می شود و دمای هوای مشهد ظرف ۲۴ ساعت اخیر بین یک تا ۱۲ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه