English

زهرا آهنگرزاده:

برف و باران در شهرهای خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بارش نخستین برف زمستانی سال ۱۴۰۰ در منطقه کدکن از ساعتی پیش آغاز و چهره شهر کدکن را سپید پوش کرد.

برف و باران در شهرهای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: سامانه بارشی ناپایدار که هم اینک در خراسان رضوی فعال است برخی مناطق خراسان رضوی را سفید پوش و در برخی شهرستان ها به صورت باران بارید

آهنگرزاده در ادامه این خبر افزود: امروز شاهد بارندگی به صورت رگبار و پراکنده با احتمال رعد و برق بویژه در نواحی جنوبی استان خواهیم بود و در نواحی سردسیر و ارتفاعات نیز بارش باران و برف ، تشکیل مه و کاهش دید پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: در شبانه روز گذشته در تربت‌حیدریه، خواف، تایباد، رشتخوار، مشهد و نواحی جنوبی استان بارشهای خفیف گزارش شده است.

هوای خراسان رضوی

وی در ادامه این خبر و چگونگی هوای خراسان رضوی متذکر شد: بارش نخستین برف زمستانی سال ۱۴۰۰ در منطقه کدکن از ساعتی پیش آغاز و چهره شهر کدکن را سپید پوش کرد.

آهنگرزاده در خاتمه اظهار کرد: بعد از خروج سامانه بارشی از این استان بار دیگر از بعدازظهر یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی از غرب و جنوب استان وارد خواهد شد که روز دوشنبه در نقاط مختلف استان تقویت می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه