English

افزایش دمای هوا در خراسان رضوی

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر پدیده غالب هوای استان مه گرفتگی به ویژه در مناطق مرکزی و شرقی استان است که به تدریج با گرم تر شدن هوا کاهش می یابد.

افزایش دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگر زاده کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با ثبات و پایداری نسبی جو طی سه روز آینده، دمای هوای عمومی استان رو به گرم شدن می رود.

آهنگر زاده در ادامه این خبر اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان فریمان با منهای ۱۰ درجه و بردسکن با ۱۲ درجه به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان بوده اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین افزود: دمای شهر مشهد نیز بین منفی پنج و چهار درجه سانتیگراد در نوسان بوده و بیشترین سرعت وزش باد نیز از بردسکن با ۲۹ کیلومتر در ساعت ثبت شده‌ است.

وی در ادمه تصریح کرد: در حال حاضر پدیده غالب هوای استان خراسان رضوی مه گرفتگی به ویژه در مناطق مرکزی و شرقی استان است که به تدریج با گرم تر شدن هوا کاهش می یابد.

آهنگرزاده در خاتمه  در مورد پیش بینی هوای خراسان رضوی  یادآور شد: طی سه روز آیند جو استان پایدار است و فقط برای ساعاتی از روز ابر در آسمان افزایش می یابد اما بارش نداریم و دمای هوای امروز شهر مشهد نیز در میانه روز به حداکثر ۱۰ درجه و در شب به منفی ۲ درجه می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه