English

معاون حقوقی وزیر ارشاد:

استان مازندران به علم و شهادت شناخته شده است

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گشایش نمایشگاه و موزه دفاع مقدس شهرستان بابلسر این شهر و استان مازندران را پیشرو در دفاع مقدس و دفاع از حرم دانست.

استان مازندران به علم و شهادت شناخته شده است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سیدمحمد هاشمی در آیین گشایش نمایشگاه و موزه دفاع مقدس شهرستان بابلسر در سخنانی با قدردانی از دستگاه ها و افرادی که در ساخت این موزه مشارکت داشتند، اظهار داشت: یک مفهوم است که بیشتر از همه مفاهیم و مرکز  کانونی همه جامعه می باشد و آن فرهنگ ایثار و شهادت است و همه به این فرهنگ باور و اعتقاد دارند.

وی ادامه داد: ظرفیت این مفهوم برای ما ایجاد تکلیف می کند که به طور قوی و جدی به آن بپردازیم تا وحدت ما بیشتر  شود و این ظرفیت در مازندران و بابلسر بیشتر است.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: مازندران در خط مقدم دفاع از حرم بوده و هست و شهید مدافع حرم؛ هادی باغبانی خط شکن در شناخته شدن مدافعان حرم بود.

وی ایجاد نمایشگاه و موزه دائمی دفاع مقدس در بابلسر را کاری پسندیده دانست و گفت: این کار خوبی را که شورای فرهنگ عمومی، ارشاد و دیگر نهادها و دستگاه های اجرایی استان مازندران و شهرستان بابلسر انجام داده اند باید برای تمام شهرهای کشور الگو باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه