English

فراخوان مسابقه سراسری عکاسی قاب ایثار از سوی حوزه هنری کردستان منتشر شد

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی در شهرهای مختلف کشور، فراخوان مسابقه عکاسی قاب ایثار به صورت ملی منتشر شد.

فراخوان مسابقه سراسری عکاسی قاب ایثار از سوی حوزه هنری کردستان منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، امین مرادی صبح امروز در خصوص برگزاری این مسابقه عکاسی، گفت: فراخوان مسابقه عکاسی قاب ایثار با هدف ثبت و ضبط جلوه های ماندگار مراسم تشییع پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی در شهرهای تهران، قم، مشهد، کرمانشاه و سنندج منتشر شده است.

وی اظهار کرد: با هدف بهره مندی از زبان هنر در راستای ضبط و ثبت جلوه های ماندگار برگزاری مراسم های تشییع در شهرهای مختلف، خانه عکاسان حوزه هنری کردستان این مسابقه عکاسی را برگزار می کند و از همه علاقمندان برای حضور در آن دعوت به عمل می آید.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از محورهای اصلی برگزاری این مسابقه عنوان کرد و افزود: تجلیل و پاسداشت مقام و منزلت بانوان در راستای امنیت پایدار در کشور و همچنین تجلیل از ایثار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از دیگر محورهای برگزاری این مسابقه است.

مرادی با بیان اینکه بانوی شهیده فاطمه اسدی به عنوان اولین زن شهیده تفحص در کشور است، ادامه داد: توجه به نقش بانوان کردستانی در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس از دیگر محورهای برگزاری این مسابقه به شمار می رود.

وی با بیان اینکه کردستان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سرزمین مجاهدت های خاموش و فداکاری های بزرگ نامگذاری شده است، یادآور شد: نشان دادن بخشی از این مجاهدت های همیشگی کردستانی ها در راستای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی از دیگر محورهای این مسابقه ملی است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان به شرایط حضور در این مسابقه ملی اشاره کرد و بیان کرد: همه افراد می توانند با دوربین عکاسی و گوشی تلفن همراه خود از برگزاری مراسم های تشییع عکاسی کرده و سه تا پنج عکس خود را به این مسابقه ارسال کنند.

مرادی شرکت برای تمامی رده های سنی در این مسابقه ملی را آزاد عنوان کرد و گفت: درج نام و نام خانوادگی، به همراه نام استان و شهر و همچنین تعیین یک عنوان برای عکس ارسالی از سوی تمامی شرکت کنندگان الزامی است.

وی ضمن اشاره به آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه ملی عکاسی قاب ایثار، اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال آثار چهارم آذرماه است و علاقمندان می توانند آثار خود از طریق واتس آپ به شماره 09222160665 و یا از طریق لوح فشرده به آدرس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان واقع در شهر سنندج، خیابان شهید تعریف – پایین تر از بیمارستان شهید قاضی – کد پستی 6617615651 ارسال کنند.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان با اشاره به داوری آثار رسیده به این مسابقه ملی، افزود: آثار ارسالی در دو بخش حرفه ای و موبایل داوری شده و در هر بخش پنج اثر بدون در نظر گرفتن اولویت لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می شود.

مرادی ادامه داد: همچنین با انتخاب هیات داوران مسابقه، عکس های برتر در قالب نمایشگاهی در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج به نمایش گذاشته می شوند.

وی یادآور شد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری این مسابقه و تهیه فرم فراخوان می توانند به پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان کردستان به نشانی www.artsanandaj.ir  و یا آدرس ما در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به نشانی @art.sanandaj  مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 0873343624 تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی