English

سردار جمال شاکرمی:

شهدا متعلق به تمام ملت هستند

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید استان گفت: سپاه و بنیاد شهید در زمینه تحقق اهداف پیشرو باید در کنار یکدیگر باشند.

شهدا متعلق به تمام ملت هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار جمال شاکرمی بعدظهر امروز در دیدار با مدیرکل بنیادشهید استان ایلام با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت رمز موفقیت انقلاب اسلامی است اظهار داشت: باید تلاش شود این فرهنگ به عنوان هویت و اصالت انقلاب در جامعه و به ویژه بین نسل جوان ترویج پیدا کند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام اضافه کرد: انقلاب اسلامی تا به امروز با تکیه‌ بر فرهنگ ایثار و شهادت در تمامی عرصه‌ها عزتمندانه موفق و پیروز بوده است.

سردار شاکرمی با بیان اینکه شهدا تنها به خانواده‌هایشان تعلق ندارند بلکه متعلق به تمام ملت هستند و یاد و خاطره شهدای گرانقدر تا ابد زنده و ماندگار است افزود: سپاه و بنیاد شهید در زمینه تحقق اهداف پیشرو باید در کنار یکدیگر باشند.

جمال اسدی مدیر کل بنیاد شهید استان ایلام نیز در این دیدار اظهار داشت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا یک افتخار است و تلاش می‌کنیم قدم مثبتی در راستای خدمت به این عزیزان برداشته شود.

وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و از تمام ظرفیت‌ها جهت تحقق این مهم بهره برد.

اسدی درپایان با قدردانی از حضور فرمانده سپاه استان ضمن تاکید بر همکاری و همدلی با نهادهای همچون سپاه گفت: ما قدردان و خدمتگزار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه