English

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

یادواره شهدا محفلی برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ارزش های اسلامی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بابل گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری یادواره شهدا زنده نگه داشتن یاد شهیدان و ارزش‌های اسلامی است.

یادواره شهدا محفلی برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ارزش های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی با حضور بر سر مزار شهدای خوشنام دانشگاه آزاد اسلامی بابل و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و قرائت فاتحه، در مراسم یادواره شهدای بسیج ادارات شهرستان بابل با اشاره به هفته گرامیداشت بسیج و گرامیداشت یاد و نام شهدای بسیجی ادارات و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان، تکریم خانواده شهدا به ویژه پدران و مادران شهدا را یک اصل مهم در نظام اسلامی و آن را یک وظیفه همگانی دانست و اظهار داشت: باید همواره تکریم خانواده شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه امنیت، آرامش و آسایش جامعه را مرهون خون پاک شهدا و جانفشانی رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس است، ادامه داد: باید قدردان این امنیت پایدار در جامعه باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، قدر و منزلت شهدای انقلاب را که در دفاع از ارزش های اسلامی، قرآن و سرزمین جان گرانقدر خود را تقدیم این نظام و انقلاب کردند بسیار ارزشمند دانست و افزود: ارزش و عظمت شهیدان انقلاب به اندازه شهدای کربلا است چرا که در آن شرایط بسیار سخت امام زمان (عج) خود را تنها نگذاشتند و او را یاری کردند و مردان مردی بودند که با پشت پا زدن به مادیات فریبنده زندگی با حضور در جبهه های حق علیه باطل با دشمنان اسلام و قرآن جنگیدند.

وی با بیان اینکه رشادت ها و جانفشـانی های بسیجیان در طول دوران انقلاب و جنگ تحمیلی با هیچ چیز قابل مقایسه نیست، گفت: همین بسیجیان بوده اند که با علم به شهادت در شب های عملیات به میدان مین و خطر زدند و معبرها باز کردند .

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به سخنان گهربار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند؛ شهدا راه صدساله را یک شبه طی کردند و هیچ عارف و سالکی پس از سالیان سال به این مقام نرسید، اظهار داشت: حقیقتاً شهدا نام و نشان در بی نشانی گرفتند چرا که اهل عمل بودند و به تعبیری مصداق بارز آیه «عند ربهم یرزقون» هستند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه برگزاری یادواره های شهدا شرط لازم اما کافی نیست، تصریح کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری یادواره شهدا باید روشنگری و دشمن شناسی باشد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آن نهادینه شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه پس از هشت سال دفاع مقدس برخی به دنبال کم‌رنگ‌کردن و تغییر ارزش ها در جامعه اسلامی بودند، عنوان داشت: ترویج مصرف زدگی، غرب گرایی و جایی شهید لا جلاد را تغییر دادند از اهداف معاندان نظام بوده است.

وی ترویج برهنگی و کم‌رنگ‌کردن ارزش های اسلامی از جمله فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را یکی از سیاست های خصمانه دشمنان نظام‌ به استفاده از ایادی خود در داخل دانست و افزود: بی شک برگزاری این یادواره ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا نقش مؤثری در مقابله با آسیب های اجتماعی و تهدیدات نرم دشمنان بر علیه نظام اسلامی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی