English

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

شهیدان مشعل راه و راهنمای بزرگ بشریت

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در یادواره شهدای گرانقدر روستای کلاریجان شهرستان سوادکوه شهیدان را مشعل راه و راهنمای بزرگ بشریت دانست.

شهیدان مشعل راه و راهنمای بزرگ بشریت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی در مراسم یادواره شهدای روستای کلاریجان اظهار داشت: خوشبختانه در کشور ما فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی نهادینه شده و 8 سال دوران دفاع مقدس بیانگر این موضوع است که چگونه جوانان ما با گذشتن از جان و مال خود از این سرزمین و خاک مقدس دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه شهیدان مشعل راه و راهنمای بزرگ بشریت هستند، ادامه داد: تمسک به شهدا باعث نجات انسان و جلوگیری از ضلالت و گمراهی می شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا جهاد و تلاش رزمندگان در دوران دفاع مقدس را چیزی فراتر از جهاد برای آب و خاک برشمرد و گفت: به همین لحاظ ثمره این شهادت ها فراگیر شدن پیام انقلاب و شهدا در سراسر دنیا در بین ملت های مظلوم است.

وی افزود: نظم و امنیت پایداری که بر کشور حاکم است مرهون جانفشانی و ایثارگری های رزمندگان اسلام در درون و برون مرزها است که با گذشتن از جان و مال خود عزت و سربلندی را به میهن هدیه می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی خاطرنشان ساخت: امروز خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند چرا که با صبر و مقاومت خود به ما درس ایمان و تبعیت از ولایت دادند.

وی بیان داشت: پیروی از راه امام خمینی (ره)، شهدا و همچنین تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) راه سعادت و پیشرفت کشور است تا در بحران ها به سلامت بیرون آییم و آسیبی به مملکت نرسد.

گفتنی است، یادواره شهدای گرانقدر روستای کلاریجان و یادبود مهاجر شهید فیض اله غضنفری شهرستان سوادکوه با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، جمعی از فرماندهان نظامی، انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در حسینیه مرکزی شهدای این روستا برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه