English

عباس شمس اللهی:

خانواده های شهدا اسوه صبر و مقاومت هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در دیدار با تعدادی از خانواده معظم شهدا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و رشادت‌های زنان و مردان غیور ایلامی در 8 سال دفاع مقدس، خانواده شهدا را اسوه صبر و مقاومت خواند و گفت: هر‌چه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد از برکت خون شهدا می‌باشد .

خانواده های شهدا اسوه صبر و مقاومت هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا یک الگو و درس بزرگ برای نسل جوان امروزی است،افزود:امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم آنان است.

وی با اشاره به اینکه موفقیت‌های امروزی در سایه همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده که نام و آوازه ایران و ایرانیان در جهان طنین انداز شده است،اظهار داشت:فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.

شمس اللهی با اشاره به اینکه شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند، تصریح کرد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم شهدا درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و امروزه به درخت تنومندی تبدیل شده‌است که ابر قدرتهای جهان از سایه آنها، ترس و دلهره دارند.

شایان ذکر است که به مناسبت ایام حزن‌انگیز خرداد ماه و همچنین بمباران هوایی ایلام در خردادماه  سال 61 ، مدیرعامل و جمعی از مسئولین شرکت گاز استان ایلام با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای شهر ایلام دیدار کردند.

در پایان با اهداء لوح سپاس از این خانواده‌ها تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه