English

عباس شمس اللهی:

شرکت گاز بر استاندارد‌سازی ۱۰۷مدرسه در ایلام نظارت می‌کند

مدیر‌عامل شرکت گازاستان ایلام گفت: ناظرین شرکت گاز بر نوسازی، بهسازی و استاندارد‌‌سازی سیستم گرمایشی ۱۰۷ مدرسه دولتی در سطح استان ایلام نظارت می‌کنند.

شرکت گاز بر استاندارد‌سازی 107مدرسه در ایلام نظارت می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،عباس شمس اللهی در دیدار با مدیرکل نوسازی مدارس استان افزود:اداره کل نوسازی مدارس استان در سال گذشته اولویت بهسازی و نوسازی سیستم گرمایشی 107 باب مدرسه استان را اعلام نمود و با انتخاب پیمانکار مجری و تحویل نقشه‌ها به ناظرین شرکت گاز، اجرای عملیات بهسازی و نوسازی در حوزه موتورخانه‌، رادیاتور‌ها و نیز جایگزینی بخاری‌های غیر استاندارد با بخاری‌های هرمتیک با نظارت کارشناسان شرکت گاز با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با عنایت به ماده ۱۱ آئین نامه اجرایی بند "ه" تبصره یک ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور و موافقت نامه سه جانبه بین شرکت ملّی گاز ایران، وزارت آموزش و پرورش و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور، این موضوع در دستور‌کار شرکت گاز استان ایلام قرار گرفته است.

مدیرکل نوسازی و مدارس استان ایلام با اشاره به اینکه استاندارد‌سازی سیستم گرمایشی مدارس به تأمین امنیت جانی دانش آموزان کمک می‌کند، گفت: در قانون بودجه سال گذشته طرح استاندارد‌سازی مدارس تصویب و اداره کل نوسازی مدارس استان اعتبارات لازم را دریافت نموده و به ترتیب اولویت، سیستم گرمایش مدارس را مورد بررسی قرار داد.

نصرت رحیمی افزود: از آغاز طرح، تمام بخاری های نفتی مدارس جمع آوری و مقرر شد تا پایان سال جاری سیستم گرمایش غیر استاندارد در هیچ مدرسه‌ ای وجود نداشته باشد.

وی اظهار داشت: سال گذشته با انعقاد قرارداد با پیمانکار مجری، این موضوع به صورت متمرکز با بودجه ای بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در مراحل پایانی استاندارد ‌سازی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه