English

شمس اللهی خبر داد:

جشن پایان گاز‌رسانی به شهرستان دهلران برگزار می شود

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه سال 1400 پایان گازرسانی به مناطق شهری و روستایی دهلران خواهد بود،‌ گفت: تا پایان فعالیت دولت، عملیات گاز‌رسانی به شهر پهله به اتمام می‌رسد و 19 روستای دیگر شهرستان نیز گازدار می شوند.

جشن پایان گاز‌رسانی به شهرستان دهلران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عباس شمس اللهی افزود: گاز‌رسانی به شهرستان دهلران از تیر‌ماه سال 1390 آغاز شده است و در راستای تحقق نامگذاری سال جاری تلاش می‌شود عملیات گاز‌رسانی به مناطق شهری و روستایی دهلران تا پایان سال به اتمام برسد.

وی اظهار داشت: در این شهرستان 120 کیلومتر خط انتقال و 691 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه اجرا و نیز تعداد 23 ایستگاه TBS و CGs احداث شده است.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام از نصب  10 هزارو 461 انشعاب علمک در مناطق شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: هم اکنون 4 شهر دهلران، موسیان، دشت عباس و میمه گازدار می باشند و تا پایان خرداد‌ماه سال جاری نیز شهر پهله گاز‌دار خواهد شد.

شمس اللهی خاطرنشان کرد: شهرستان دهلران دارای 48 روستای گازدار بوده سایر روستاهای فاقد گاز شهرستان تا پایان سال جاری گازدار می‌‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از ابتدای گاز‌رسانی به این شهرستان تاکنون 42 واحد صنعتی و تولیدی گازدار شده‌ و تلاش می‌شود با رفع موانع موجود، مابقی صنایع این منطقه در کمترین زمان ممکن گازدار شوند.

شمس اللهی با بیان اینکه عملیات گاز‌رسانی به کارخانه سیمان دهلران نیز در سال جاری در دستور کار قرار دارد، افزود: از ابتدای تزریق گاز به خطوط شبکه گاز روستایی و شهری این شهرستان، تاکنون 13 هزارو 500 مشترک شهری و روستایی از نعمت گاز استفاده می‌ کنند که از این تعداد 10 هزار مشترک شهری و سه هزارو 500 مشترک روستایی می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه در صورت تزریق منابع مالی به طرح‌های گاز‌رسانی از سوی شرکت ملّی گاز ایران، امسال گاز‌رسانی به شهرستان دهلران به اتمام خواهد رسید، اظهار داشت: تاکنون بالغ بر 600 میلیارد ریال برای گاز‌رسانی به این شهرستان از محل منابع داخلی شرکت ملّی گاز هزینه شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته تعداد  دو هزارو 500 مشترک جدید درشهرستان دهلران جذب شده‌ است و هم اکنون ضریب نفوذ گاز در روستاهای شهرستان 72 درصد می‌باشد که با تزریق گاز به شهر پهله و گازدار شدن سایر روستاهای منطقه، ضریب نفوذ گاز در حوزه شهری شهرستان 100 درصد و در حوزه روستایی به بیش از 95 درصد خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه