English

سردار شاکرمی:

شهدا مشعل داران ایثار و آزادگی هستند

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه شهدا مشعل داران ایثار و آزادگی هستند و آبدانان واژه زیبایی است که با شهیدانش زیباتر و ماندگارتر شده است،گفت: شهرستان آبدانان در دوران دفاع مقدس 220 شهید گلگون کفن، 840 جانباز سلحشور و 36 آزاده ایثارگر تقدیم نظام و آرمان های انقلاب کرده است.

شهدا مشعل داران ایثار و آزادگی هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در یادواره شهدای آبدانان  با اشاره به اینکه آرمان روشن و پرچم پایدار شهیدان و ایثارگران تا قیام قیامت تضمین کننده افتخار و سرافرازی برای ملت است، افزود: ساکنان سربلند این دیار دانش پرور با مشارکت بی نظیر در جبهه های جنگ و تقدیم بهترین فرزندان فرهیخته خود به اسلام و قرآن ، مراتب عشق و وفاداری خود را به ولایت امر و امام عزیز در نهایت شایستگی ابراز و اثبات کردند.

وی، رهبری را ستون سترگ و خیمه اقتدار عنوان کرد و اظهار داشت: آمریکای متجاوز که روزی نماد قدرت در جهان بود، با اعجاز اندیشه ایثار و شهادت، هوشیاری و هدایت رهبری انقلاب، امروز به منفورترین و بی آبروترین نظام سیاسی در منطقه تبدیل شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به اشراف و برتری نظامی جمهوری اسلامی در منطقه اشاره و تصریح کرد: آرمان و استراتژی نظامی ما با تاسی از اخلاق اسلامی و منویات مقام معظم رهبری شکل گرفته و از اول تا آخر یاور مظلوم و ضد ظالم و متجاوز در اقصی نقاط دنیاست.

سردار شاکرمی تضعیف آرمان شهدا در فضاهای مجازی را خیانت به کشور و نشانه ضعف دانست و خاطرنشان کرد شهید رضایی نژاد و دیگر شهیدان جان برکف در آبدانان و همه استان آبروی ایران، اسلام و انقلاب اسلامی هستند و حفظ مسیر آنان نیز بر همه افراد جامعه واجب و لازم است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام حضور مردم در عرصه های مختلف را بسترساز قیام حضرت حجت (عج) برشمرد و گفت:کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان ایلام یک حماسه باعظمت و ماندگار است که اجر و اثر آن کمتر از رزم شهیدان و پایداری جانانه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس نیست.

یادواره شهدای آبدانان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه