English

سردار شاکرمی خبر داد:

آماده باش ۱۵۰ اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین / توزیع روزانه ۱۰ هزار پرس غذا بین زائران

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: 150 دستگاه اتوبوس شرکت جوان سیر ایثار برای جابه جایی زائران به استان‌های خود در اختیار داریم و به صورت آماده باش در شهر مهران وجود دارد در زمینه اسکان نیز 3 هزار پتو و 3 هزار زیرانداز را آماده کردیم که در میدان اربعین قرار گرفته اند.

آماده باش 150 اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین / توزیع روزانه 10 هزار پرس غذا بین زائران

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در نشست ستاد اربعین مهران  افزود: سپاه پاسداران بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته هنگام بازگشت زائران از مرز مهران روزانه بین 5 تا 10 هزار وعده غذا بین زائران اریعین در حین بازگشت توزیع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تنها مشکل ما در زمینه تغذیه کمبود آرد است که بنا بر اعلام سازمان غله آرد سهمیه اضافه به نانوایی های مهران اختصاص داده نشده است، اظهار داشت:سپاه در زمینه بهداشت و درمان یک بیمارستان صحرایی در میدان اربعین واقع در نقطه مرزی مستقر کرده ضمن اینکه سامانه اورژانس نیز در مرز فعال کرده ایم و با دانشگاه علوم پزشکی نیز همکاری می کنیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه بیش از 20 هزار ماسک جهت توزیع بین زائران آماده شده و کمیته فرهنگی نیز برای اقامه نماز جماعت در مرز تشکیل شده است،تصریح کرد:در زمینه تامین آب آشامیدنی 3  تانکر آب برای استفاده زایران در نظر گرفته شده است.

سردار شاکرمی با بیان اینکه سپاه امیرالمومنین استان برای بازگشت زوار از مرز مهران 150 اتوبوس جوان سیر به صورت آماده باش آماده کرده است، خاطرنشان کرد: تلاش می شود که برای بازگشت زائران اربعین مشکلی در رابطه با حمل و نقل وجود نداشته باشد و زائران بتوانند به راحتی شهرهای مبدا بازگردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی