English

سردار شاکرمی:

مرکز تنفسی سپاه روزانه ۲۰۰ بیمار کرونایی را بصورت سرپایی پذیرش می کند

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از راه اندازی مرکز واکسیناسیون توسط سپاه ایلام خبر داد و گفت:مرکز تنفسی سپاه روزانه 200 بیمار کرونایی را بصورت سرپایی پذیرش می کند.

مرکز تنفسی سپاه روزانه 200 بیمار کرونایی را بصورت سرپایی پذیرش می کند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در جلسه ستاد استانی کرونا با تاکید بر لزوم رسیدگی فوری به وضعیت کرونا در شهرستان دره شهر گفت:دانشگاه علوم پزشکی برای استقرار بیمارستان صحرایی توسط هلال احمر کشور در شهرستان دره شهر پیگیری کند و بایستی امکانات همه دستگاه ها و ارگان ها برای خروج این شهرستان از وضعیت موجود بکار گرفته شود.

وی بر لزوم تسریع درامر واکسیناسیون اشاره کرد واظهار داشت: سپاه مرکز تجمیعی تزریق واکسیناسیون شهدای قلاویزان و همچنین درمانگاه تنفسی و درمان سرپایی بیماران کرونایی را راه اندازی کرده که روزانه بیش از200 نفر مراجعه کننده دارد و از بار بستری ها در بیمارستان های استان کاسته است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: بایستی از ظرفیت خودروهای سپاه و سایر ارگان ها برای واکسیناسیون عشایر و مناطق دور دست استفاده شود.

سردار شاکرمی بر ادامه و اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی با همکاری علوم پزشکی و سپاه تاکید کرد و افزود: با استناد به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مسئله اول کشور امروز کرونا است و بایستی اختلاف سلیقه ها را در این وضع بحرانی کنار بگذاریم و با اتحاد و یکدلی برای مهار کرونا در استان تلاش نمائیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه