English

سردار شاکرمی:

طرح مهارت آموزی سربازان درحین خدمت با جدیت دنبال می‌شود

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: طرح مهارت آموزی سربازان درحین خدمت در استان ایلام با جدیت دنبال می‌شود

طرح مهارت آموزی سربازان درحین خدمت با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در بازدید از دوره مهارت آموزی سربازان وظیفه در اداره کل فنی و حرفه‌ای شهر ایلام،افزود:به منظور فراهم کردن زمینه اشتغال سربازان پس از اتمام خدمت مقدس سربازی؛ قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در سطح سپاه امیرالمومنین(ع) استان تشکیل است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار داشت:آموزش مهارت های مختلف به سربازان در اوقات فراغت آنان با استفاده از ظرفیت های داخلی سپاه و همچنین استفاده از امکانات ادارات و دستگاههای مرتبط با جدیت دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد:ازآغاز طرح مهارت آموزی سربازان تاکنون تعداد 2 هزارو 360 نفر از سربازان وظیفه درحوزه فنی و حرفه ای آموزش هایی همچون جوشکاری، مکانیک خودرو، برق، HSE ،تعمیرات سیستم گرمایشی و سرمایشی  را فرا گرفته اند و پس از اتمام خدمت سربازی می توانند به عنوان شغل از آن استفاده کنند.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد:علاوه بر این مهارت ها، آموزش های در حوزه کشاورزی از قبیل زنبورداری، پرورش قارچ و گیاهان دارویی، پرورش ماهی و غیره و در حوزه ورزش و جوانان و فناوری آموزش هایی از قبیل فیبرنوری ، رایانه ، کارآفرینی و مربیگری رشته های مختلف ورزشی به سربازان وظیفه از طریق مراکزفنی و حرفه ای استان به آنان ارائه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه