English

سردار شاکرمی:

هدف دشمن از ترور دانشمندان هسته ای ضربه زدن به توان علمی کشور است

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام انگیزه دشمن را از ترور دانشمندان هسته ای ، ضربه زدن به جهاد علمی کشور دانست و گفت: رشد شتابنده علمی و فتح قله های دانش با همت و عزم جوانان مومن و غیوری همچون شهید رضایی نژاد رونق یافت که امروز قائم به هیچ فردی نیست و این یک جنبش تاریخی و برخاسته از این روحیه خودباوری و اتکا به توانمندی داخل است.

هدف دشمن از ترور دانشمندان هسته ای ضربه زدن به توان علمی کشور است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در آستانه برگزاری کنگره سرداران و سه هزار شهید استان ایلام و دهمین سالگرد شهادت دانشمند هسته ای کشور شهید داریوش رضایی نژاد که در محل امامزاده سید صلاح الدین محمد(ع) آبدانان برگزار شد،افزود:شهادت پاداش غیور مردانی است که با جهادعلمی، چراغ علم و روشنایی را پرفروغ نگه داشته اند و  زحمات و خدمات ارزشمند شهید رضایی نژاد به ملت ایران،بی شک ذخیره ارزشمندی در دیوان عدل الهی است.

وی با اشاره به اینکه حقیقت شهادت، حقیقت عظیمی است،تصریح کرد: اگر این حقیقت به وسیله کسانی که امروز در قبال شهیدان مسئولیت دارند، زنده بماند و حفظ و تقدیس گردد همیشه تاریخ از ایثار و بزرگی آنها یاد خواهد کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه شهدای هسته ای ما تربیت شدگان مکتب اسلام و امام هستند که سند مظلومیت ایران اسلامی را به جهانیان نشان می دهند،خاطرنشان کرد:وطن پرستی، تعهد و مسئولیت پذیری، تسلط بر علم و پیوند بین علم ، تحقیق و عمل مهمترین و بارزترین ویژگی و اهداف دانشمندان هسته ای کشور بود.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه شهدای هسته ای با وجود انواع تهدیدات به خاطر عشق و علاقه به وطن بزرگترین دارایی خود یعنی جانشان را فدای نظام  و انقلاب کردند و با نور خود هدایت و کمال را برای ما روشن نگه داشته اند،گفت: شهید داریوش رضایی نژاد شخصی بود که همیشه در جستجوی علم بود و اعتقاد داشت کار علمی باید همراه با کار عملی باشد.

وی با بیان اینکه شهادت داریوش رضایی نژاد در راه تحقق آرمان های بلند و الهی انقلاب،به ملت ایران و محیط علمی کشور آبرو بخشید،افزود:شهید رضایی نژاد به بالاترین رتبه از ارزش های معنوی دست یافت و این شهید یک فرد حرفه ای در کار و بی ادعا بود که در راه خدا و پیشرفت اسلام به شهادت رسید.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام شهادت را مرگ تاجران و انسان های زیرک و هوشیار دانست و خاطر نشان کرد:آنها که شهید شدند به اعلی و اوفی رسیدند و به شهادت یعنی عزت، ایمان، تمام خوبی ها و در یک کلام به حق تعالی رسیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه