English

یعقوبعلی نظری:

اولویت ما رفع مشکلات معیشتی مردم است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در تلاش هستیم زمینه را برای فعالیتهای مردمی فراهم کنیم، راهبرد ما در استان زمینه سازی برای حضور مردم در عرصه اقتصاد است.

اولویت ما رفع مشکلات معیشتی مردم است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: اقدام جهادی نیازمند انسجام است و با پراکنده کاری و اقدام متفرق به جایی نمی رسیم، نگاه و عمل مشترک یک ضرورت است.

نظری این سخنان را در مراسم آغاز عملیات اجرایی کارخانه تعمیرات، بازسازی و نوسازی واگن در تربت‌حیدریه بیان کرد و ادامه داد: باید جهادی حرکت کنیم و نیاز اقدام جهادی در مرحله نخست اندیشه جهادی است و نگاه انقلابی و جهادی موجب برخورداری از نیروی محرکه قوی می‌شود.

استاندار خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: هرچند سلایق متعدد داریم اما در عمل باید انسجام و وحدت نظر ایجاد شود و رهبر معظم انقلاب همواره ما را به کار جهادی سفارش می‌کنند که این کار نیازمند تفکر جهادی و اولویت بندی است.

وی در ادامه افزود: انتظار داریم شهرستان تربت‌حیدریه با حضور مردم در صحنه و مدیران پرتلاش در جبهه اقتصادی به عنوان الگو معرفی شود و رفع مشکلات معیشتی مردم از اولویت های ماست و در تلاش هستیم زمینه را برای فعالیتهای مردمی فراهم کنیم، راهبرد ما در استان زمینه سازی برای حضور مردم در عرصه اقتصاد است.

استاندار خراسان رضوی

نظری اظهار کرد: امیدواریم با حرکت گسترده مردمی در لایه های مختلف این مهم محقق شود و در این استان امکانات فوق العاده در این زمینه در اختیار داریم و امیدواریم این پروژه در تربت‌حیدریه فقط یک کارخانه تعمیر واگن نباشد بلکه در حوزه تولید واگن هم فعال شود.

شایان ذکر است که: کارخانه تعمیرات، بازسازی و نوسازی واگن باری شرق کشور در تربت‌حیدریه مرداد ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و این کارخانه با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت احیا و ریل سپاهان در حال احداث است و برای ۷۰۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه