English

یعقوبعلی نظری:

میدان مبارزه توفیق می خواهد و هر کس در این میدان وارد شود موفق است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: حضور در ادارات و دستگاههای دولتی یک سنگر مبارزه است و باید در ارتباط با وظایف مان نگران و دغدغه مند باشیم.

میدان مبارزه توفیق می خواهد و هر کس در این میدان وارد شود موفق است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: حیات و ماندگاری اسلام در گرو مجاهدتها، مبارزه ها و شهادت های چنین سرداران شهیدی است و باید قدر این نعمت الهی را بدانیم.

نظری این سخنان را در مراسم یادبود شهید مهدی ورشابی بیان کرد و اضافه کرد: میدان مبارزه توفیق می خواهد، هر کس در این میدان وارد شود موفق است و اگر نتوانیم در این میدان وارد شده و در موضع تلاش و کار قرار بگیریم مدیون به شهدا هستیم.

استاندار خراسان رضوی همچنین تاکید کرد: حضور در ادارات و دستگاههای دولتی یک سنگر مبارزه است و باید در ارتباط با وظایف مان نگران و دغدغه مند باشیم و در مدیریت و کار خود هم یک مجاهد ‌‌رزمنده ، مدافع حقوق مردم و نظام باشیم.

نظری در ادامه متذکر شد: چرا که نظام مقدس اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدان این زمینه را فراهم کرده و مردم نیازمند تلاش و کوشش ما هستند و اجر و پاداش این مجاهدت نیز در نزد خداوند بالاست.

شایان ذکر است که: جانباز جهادگر مهدی ورشابی در هشت سال دفاع مقدس فرمانده پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد سازندگی و قرارگاه کربلا بود و نقش به سزایی در بازسازی شهرهای حادثه دیده از جنگ در خوزستان داشت و این جانباز دفاع مقدس ۷ آذر امسال دعوت حق را لبیک گفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه