English

یعقوبعلی نظری:

همه اقدامات و تصمیمات، تحت تاثیر فرهنگ رضوی خواهد بود

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: بر این باوریم که چه در سطح کشور و نظام مقدس اسلامی و چه در ارتباط با موضوعات مختلف، مشکلات کاهش پیدا می‌کند، اما شرط آن صبوری و استقامت است.

همه اقدامات و تصمیمات، تحت تاثیر فرهنگ رضوی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: هر اقدامی در مشهد صورت گیرد حتما دارای برکت خواهد بود و لذا باید در این شهر تلاش مضاعف کرد.

نظری این سخنان را در آیین بهره برداری و رونمایی از فضای تفریحی ورزشی، کتب و ناوگان اتوبوسرانی ویژه افراد دارای معلولیت برگزار شد بیان کرد و افزود: صبوری و استقامت شما افراد توان‌یاب نشانه شکرگزاری است و ما از شما با افتخار درس می‌گیریم.

استاندار خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: مقاومت شما برگرفته از مقاومت ملت شریف انقلاب اسلامی به واسطه نگاه‌های خدایی و ارزشی است که بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

وی همچنین اظهار کرد: ما اعتقاد داریم اگر نعمتی را از دست دهیم حتما نعمت‌های دیگر بدست می‌آید لذا با اعتقاد به این موضوع بر این باوریم که چه در سطح کشور و نظام مقدس اسلامی و چه در ارتباط با موضوعات مختلف، مشکلات کاهش پیدا می‌کند، اما شرط آن صبوری و استقامت است.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: ما متوسل به آقا امام رضا هستیم و برخورداری از این نعمت تاثیرگذار، همه اقدامات و تصمیمات ما را تحت فرهنگ رضوی قرار خواهد داد، پس هر اقدامی که در این شهر صورت گیرد حتما دارای برکت خواهد بود؛ لذا باید در این شهر مضاعف تلاش کنیم.

نظری در خاتمه یادآور شد: از همه مسوولان، شورای شهر، شهردار محترم، بهزیستی و... صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و خطاب به توان‌یابان می گویم که، امیدوارم کاستی‌ها و کم کاری‌های ما را با صبوری خود تحمل کنید، ما نیز سعی می‌کنیم با تلاش و انسجام خود قسمتی از مشکلات شما عزیزان را کم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه