English

استاندار خراسان رضوی:

رشد بیش از ۸۰ درصدی برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) نتیجه "حرکت مردمی" است

استاندار خراسان رضوی گفت: رشد بیش از 87 درصدی آثار ارسالی و رشد بیش از 80 درصدی برنامه‌های جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) حاصل حرکت پرشور مردمی در مسیر ترویج فرهنگ ناب رضوی است.

رشد بیش از 80 درصدی برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) نتیجه "حرکت مردمی" است

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا رشیدیان عصر امروز در آئین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) که در سالن صبای صداوسیمای خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: ایام فرخنده دهه کرامت بهترین فرصت تبلیغ در مسیر ترویج فرهنگ رضوی است و این حرکت در سال 2017 که مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شده باید ویژه‌تر باشد.

وی افزود: رشد بیش از 87 درصدی آثار ارسالی و رشد بیش از 80 درصدی برنامه‌های جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) حاصل حرکت پرشور مردمی در مسیر ترویج فرهنگ ناب رضوی بوده است.

استاندار خراسان رضوی با بیان هرچه قدر که برنامه‌ها ناب باشد باز هم ناچیز است، گفت: باید بیش از پیش باغبانان باغ رضوی را تربیت کنیم تا آن‌ها در مسیر حرکتی‌شان بیش از پیش موفق باشند و دست گل‌های محمدی(ص) و رضوی(ع) گسترش یابند.

رشیدیان با اشاره به اینکه خدا را شاکریم در شهری سکونت داریم که مروج گلباران‌های فرهنگ رضوی است، تصریح کرد: باید در مسیر کنار زدن پرده‌های جهل و ترویج شیوه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و حرکت در مسیر دینی و خروج از گرفتاری‌های باتلاقی بیش از تلاش شود و همتی رضوی‌گونه از سوی عموم مردم و متخصصان این عرصه شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه