English

مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع):

فرهنگ رضوی همدلی بین ملت‌ها را افزایش می‌دهد

مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت: فرهنگ رضوی همدلی بین ملت‌ها را افزایش می‌دهد و باید بیشتر از قبل آن را ترویج داد.

فرهنگ رضوی همدلی بین ملت‌ها را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری موج، اکبر شیخ عصر پنجشنبه در اختتامیه پانزدهین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) اظهار کرد: یکصد هزار نفر این جشنواره را مدیریت کردند.

وی با اشاره به برنامه‌های امسال جشنواره امام رضا (ع) افزود: امسال 332 برنامه در سطح کشور تدارک دیده شده است و این جشنواره نسبت به سال گذشته از لحاظ اجرای برنامه ۸۰/۹ درصد رشد داشته است، همچنین آثاری که به دبیرخانه جشنواره ارسال شده 929 هزار و 489 اثر است که نسبت به سال گذشته ۸۷/۳ رشد داشته است.

مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) تصریح کرد: توزیع جشنواره به مناطق مرزی و حاشیه نشین و مشارکت اهل سنت، برگزاری همایش بانوان مروج اسلام و برگزاری اولین اجلاس خادمان رضوی از دیگر دستاوردهای جشنواره امسال است.

وی با بیان اینکه باید وحدت و همدلی را در بین ملت‌ها ترویج دهیم تاکید کرد: فرهنگ رضوی را باید بیشتر از قبل ترویج کرد، راه نجات بشریت راه رسیدن به آرامش و یک زندگی مسالمت آمیز است و باید به سیرت ائمه اطهار(ع) و سیره رضوی توجه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی