English

یعقوبعلی نظری:

صدای واحد در خصوص بازگشایی مدارس خراسان رضوی باید شنیده شود

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: دو نکته برای فعالیت مدارس حائز اهمیت است، هر منطقه‌ای که وضع آبی و زرد دارد فعالیت مدارس آن مانعی ندارد و مقیاس مدرسه است.

صدای واحد در خصوص بازگشایی مدارس خراسان رضوی باید شنیده شود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان اعلام کرد: منعی در فعالیت مدارس مناطق آبی و زرد  وجود ندارد و در خصوص بازگشایی مدارس باید یک صدای واحد شنیده شود.

نظری در ادامه این سخنان اضافه کرد: در این خصوص باید دو وضع را مد نظر بگیریم، نخست اینکه هر منطقه‌ای که وضع آبی و زرد دارد بر اساس تصمیمات مرکز فعالیت مدارس آن مانعی ندارد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: نکته دوم مقیاس مدرسه است و بدین گونه که اگر در محیط‌های آبی و زرد رعایت دستور‌های بهداشتی از طرف مدرسه صورت نگیرد در آن صورت مدرسه باید تعطیل شود که مسوولیت کار با آموزش و پرورش و مدیر آن مدرسه خواهد بود.

وی همچنین متذکرشد: افزایش ضریب واکسیناسیون میان قشر‌های مختلف انجام پذیرد و تاکید ما بر این است که ضریب واکسیناسیون کارمندان اداره ها، کارخانه هاو مراکز تجاری نیز افزایش پیدا کند و حتی واکسیناسیون سیار برای قشر‌های مختلف و کارکنان صنایع انجام شود.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در قالب لکه گیری منطقه‌ای باید ضریب تزریق واکسیناسیون استان را بالا ببریم و این شامل اقشار، اصناف و محیط‌های مختلف خواهد بود.

نظری در خاتمه گفت: شرط ادامه وضع فعلی، رعایت دستور‌های بهداشتی از طرف دستگاه‌ها و مردم شریف استان است و مرحله اول محدودیت‌های هوشمند از  امروز اجرا می‌شود و همه اداره‌ها باید زمینه تزریق واکسیناسیون را برای کارمندان باقی مانده فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی