English

دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار در اصفهان؛

بازدید مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان از غرفه خبرگزاری موج

مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان از غرفه خبرگزاری موج در دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار در اصفهان بازدید کرد.

بازدید مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان از غرفه خبرگزاری موج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در روز پایانی دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار احمدرضا دُهانی مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان به همراه رضا صابری سرپرست روزنامه همشهری از غرفه خبرگزاری موج اصفهان بازدید کردند .

مدیر مجتمع فرهنگی و مطبوعاتی اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در خصوص ماهیت برگزاری نمایشگاه ها گفت: نمایشگاه همیشه یک محل بسیار مناسبی بوده برای عرضه محصولات، تولیدات، خدمات و توانمندی های یک مجموعه مختلف چه مجموعه های فردی و چه جمعی؛ این محل نمایشگاه ها است که توان سازمان ها، دستگاه ها، تولیدکننده ها  و افرادی که نخبه هستند را نشان می دهد که می توانند خدمات خوبی را به جامعه ارائه بکنند و بهترین مکانی که می شود ارائه کرد همین نمایشگاه است که الحمدالله نمایشگاه بین المللی اصفهان در تغییر مکانی که پیدا کرده و فضا خوبی که الان ایجاد شده حمایت بسیار خوبی برای این امر و موضوع است .

احمدرضا دُهانی با تقدیر از خبرگزاری موج اصفهان در حمایت کارآفرین برتر زهره بشیری مدیر آموزشگاه رز زرد عنوان کرد: قبلا مطالعه داشته و کارهای شما را دیده بودم و یک مختصر نگاهی که با حضور در غرفه از آثار شما داشتم بسیار عالی بود. بدون شک اکثر مردم از خدمات شما اطلاع ندارند و اگر جامعه نسبت به نحوه خدمات رسانی و فعالیت شما  مطلع و آگاه بشوند نتیجه آن بسیار مطلوب خواهد بود و بسیار استقبال خواهند کرد . نه تنها در ایران بلکه در کشورهای همجوار و منطقه آسیا بسیار از این نبوغ و ایده شما استقبال می کنند . در بازدید از غرفه ها برخی از کارها و طرح ها برای من جالب بود مثل کار شما و حتما موفق خواهید بود به شرطی که با تبلیغات و اطلاع رسانی بیشتر مردم جذب این نمایشگاه ها بشوند وگرنه اگر شما اینجا بازدید کننده نداشته باشید هر چه خدمات خوب ارائه بکنید تفاوتی ندارد .

ایشان در خصوص اطلاع رسانی دومین نمایشگاه کسب و کار افزود: معمولا نمایشگاه های کسب و کار هر چه تکرار بشود بهتر است و یک سری نواقص قبلی برطرف خواهد شد . اکنون که اینجا حضور پیدا کردم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم و باید این حضور متداول و پیوسته باشد به همین خاطر اعلام می کنم تبلیغات و اطلاع رسانی ضعیف بوده است.

وی ادامه داد: در محل قبلی دسترسی بهتر بود و مردم راحت می آمدند و مسئولان نمایشگاه باید در یک یا دو محور شهر وسیله حمل و نقل عمومی بگذارند و با اتوبوسرانی هماهنگ کنند . اگر اطلاع رسانی نشود زحمت کشیدن برای ایجاد غرفه ، دکوراسیون و رفت و آمد بی حاصل خواهد بود . شما که نمی خواهید برای خودتان بشینید! شما اینجا نشسته اید که کار خود را به دیگران معرفی کنید . کسی باید باشد که شما توجیه و توضیح بدهید . متاسفانه در مسیرهم که می آمدیم به طرف نمایشگاه هیچ تابلو و اطلاع رسانی نشده بود .

تعداد افراد غرفه دار 5برابر بازدید کنندگان است

در ادامه این بازدید سرپرست روزنامه همشهری در استان اصفهان با ابراز تاسف از تعداد حضور بازدید کنندگان گفت: دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار از نظر کیفی خوب است اما جای بسیار تاسف است که تعداد افراد که خودشان غرفه دار هستند یا سمت و عنوانی در نمایشگاه دارند پنج برابر بازدید کنندگان است . به عنوان یک فرد مطبوعاتی اگر جلسه چند روز پیش نبود شاید اصلا خبر دار نمی شدم که چنین نمایشگاهی برقرار شده و این جا تاسف دارد . چون حداقل هزینه ای که غرفه داران کردند چندین میلیون بوده ولی هیچ بازخوردی ندارد . کسی نمی آید و آن فردی هم که می آید براثر اتفاق رد شده و یک نگاه سطحی به غرفه ها می کنند و این خیلی جای تاسف دارد . برای اینکه این همه هزینه صرف ساخت آن شده و اینقدر بی کیفیت برگزار می شود و بازدید کننده ای نمی بینیم و غرفه داران در غرفه خود مشغول صحبت روزمره و سپری کردن زمان هستند.

رضا صابری در پایان با اشاره به تغییر جایگاه نمایشگاه های بین الممللی اصفهان افزود: متاسفانه برای تغییر نمایشگاه تبلیغاتی انجام نشد که اطلاع رسانی بشود نمایشگاه تغییر کرده است . خود ما که مطبوعاتی هستیم اول می رویم آن نمایشگاه که می بینیم خبری نیست بعد می آییم  این نمایشگاه ، با این ذهنیت که قرار است برویم نمایشگاه ببینیم . مسیر از شهر خیلی دور شده که طبیعی بود در فضا شهری جایی برای رونمایی از نمایشگاه ما نداشتیم ولی حداقل تبلیغاتی که قبلا  انجام می شد هم  نشده است . در سطح شهر هیچ جایی را نمی بینید و معرفی نمی شود اما در مکان قبلی ما بیلبوردها و فضا تبلیغاتی داشتیم که هر نمایشگاه را به فراخور موضوع و عنوان تبلیغ می کرد .

بازدید نمایشگاه موج

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه