English

دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار در اصفهان؛

بازدید مدیرعامل شرکت نقش آفرینان مهراد از غرفه خبرگزاری موج اصفهان

مدیرعامل شرکت نقش آفرینان مهراد در سومین روز از برگزاری نمایشگاه مدیریت کسب و کار از غرفه خبرگزاری موج اصفهان بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل شرکت نقش آفرینان مهراد از غرفه خبرگزاری موج اصفهان

در حاشیه دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار مدیر عامل شرکت نقش آفرینان مهراد فردا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان به بیان خدمات این شرکت و مشکلات پیرامونی آن پرداخت.   

در ابتدا معرفی از خود وحوزه کاری تان بفرمایید.

سید حسام محمودی کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر، فعال حوزه چاپ و مدیرعامل شرکت نقش آفرینان مهراد فردا که با برند مجتمع چاپ مهراد از سال ۸۰ در این حوزه مشغول به فعالیت بوده و همینطور عضو هئیت رئیسه اتحادیه کانون آگهی و تبلیغات نیز هستم.

لطفا فعالیت های کاری خود را در این حیطه معرفی کنید.

به صورت تخصصی و برای اولین بار در اصفهان فعالیت برون سپاری یک فعالیت را شروع کرده و بحث IT و فروش اینترنتی محصولات چاپی را از سال ۹۰ راه انداختیم که  تا سال ۹۵ نیز تولید بدون کارخانه و برون سپاری فعالیت سفارش می گرفتیم و محصولات را به جاهای دیگر واگذار کردیم که از یک جایی به بعد متوجه شدیم، خلاء وجود دارد و هیچ مجموعه کاملی در صنعت چاپ نیست.

صنعت چاپ گسترده است هم بخش های پیش از چاپ، هم مراحل خود چاپ و هم پس از چاپ بخش های پراکنده ای دارد که متنوع است. مثلا در پیش از چاپ واحدهای لیتوگرافی داریم در بخش خود چاپ ماشین های تک رنگ، چهار رنگ، ابعاد یک ورقی، دو ورقی، چهار و نیم ورقی. پس از چاپ خدمات روکش زنی، قالب زنی و ... باعث می شد که ما زمان را از دست بدهیم، چون می خواستیم برون سپاری کنیم این زمان خیلی از دست می رفت و بدین ترتیب بود که ما  وب سایت و فروشگاه را توسعه دادیم.

آیا کسب و کارخود را نیز گسترش داده اید؟

بله مستقیم وارد عرصه تولید شده ایم، در زمینی با مساحت ۱۵۰۰ متر  صفر تا صد کار را زیر یک سقف قرار دادیم و حدود ۷۰ نفر در مجموعه مشغول به کار هستند. همچنان به دنبال جذب نیرو و سرمایه گذار جدید و ماشین آلات جدید نیز هستیم  و در حال حاضر یک دستگاه لیتوگرافی جدید در حال نصب داریم و یک دستگاه چاپ تا بیست روز آینده نصب خواهد شد.

چاپ مهراد فردا توانسته در حوزه فعالیتی خود خلاقیت و تغییر را ایجاد کند؟

برای اولین بار در اصفهان محصولات ۶ ساعت را آوردیم بدین معنی که مشتری صبح هنگام، سفارش انواع کارت ویزیت، محصولات اداری و تبلیغاتی را می دهد و اگر همان صبح سفارش داد تا عصر به وی تحویل داده می شود و صورت مداوم ما توانستیم این کار را به کمک IT انجام دهیم.

وقتی حجم کار شما زیاد باشد اتفاقی که می افتد این است که خطای انسانی بالا می رود و وقتی شما زمان را کوتاه می کنید استرس زیاد می شود. خطای انسانی در کار ما تاثیر بسیار زیادی دارد. اگر خطایی انجام بدهیم جبران ناپذیر است و قابل بازیافت نیست و به همین خاطر نرم افزار اتوماسیون را طراحی کردیم که تمام مراحل گردش کارهای داخلی به صورت مکانیزه و تحت اتوماسیون در بیاید.

سعی کردیم قیمت خیلی مناسب فراهم کنیم و برای سطح شهر اصفهان در جنوب، شمال، شرق و غرب یعنی دروازه شیراز، فلکه  شهدا، میدان احمد آباد و چهارراه وفایی چهار نقطه شهر شناسایی کردیم و چهار دفتر افتتاح کردیم که دسترسی تحویل محصولات چاپی را کوتاه کنیم.

در حال حاضر با چه مشکلاتی کسب وکار شما روبرو است؟

در حال حاضر بشدت دچار کمبود نیرو هستیم و ما همه امکانات را فراهم کردیم و دلمان می خواهد توسعه بدهیم، نیرو جذب کنیم و ما الان مشکل کمبود نیرو ارزنده داریم. اگر صدای ما به جایی می رسد خواهش می کنم حداقل حقوق اداره کار را به میزان قابل توجهی افزایش بدهند. در بحث مواد اولیه کاغذ، متاسفانه دولت دخالت دارد و این دخالت باعث افزایش قیمت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه