English

دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار ؛

بازدید هیئت رییسه اتحادیه صنایع دستی اصفهان از غرفه خبرگزاری موج اصفهان

در حاشیه دومین روز نمایشگاه مدیریت کسب و کار ، هیئت رییسه اتحادیه صنایع دستی اصفهان به همراه آقای میوه چی تولید کننده صنایع دستی مریم از غرفه خبرگزاری موج اصفهان بازدید کردند.

بازدید هیئت رییسه اتحادیه صنایع دستی اصفهان از غرفه خبرگزاری موج اصفهان

در جریان بازدید دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار  در اصفهان هیئت رییسه اتحادیه صنایع دستی اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان دیدگاه خود را از این نمایشگاه بیان کرد.

در ابتدا ارزیابی شما از دومین نمایشگاه کسب وکار به چه صورت است؟

چون سال گذشته استقبال چندانی صورت نگرفت این اولین بار است که تقریبا یک سری تبلیغات برای آن کرده اند اما بالاخره یکسری کمبودها دارد ولی در کل به شدت این نیاز احساس می شود در شرایطی که تمام کسب و کار ها تحت تاثیر کرونا به فضا مجازی و تلفن های همراه ارتباط پیدا کرده اند ، آدم هایی که سواد این کار ندارند خیلی راحت ارتباط بگیرند با این گروه ها که راحت بسته بندی،چاپ ، تبلیغات را برای آنها انجام دهند.

این نمایشگاه چه موقعیتی برای شما فراهم کرد؟

نمایشگاه مکانی برای دیده شدن است ما آمدیم یک سایت تخصصی ایجاد کردیم برای فروش صنایع دستی تاحالا نبوده و تازه رونمایی شده و بالاخره از یک جایی باید شروع شده و شناخته بشود دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار این موقعیت را فراهم کرد.

متاسفانه کرونا بدترین ضربه را به گردشگری و هنرهای صنایع دستی زد.

جابجایی مکان نمایشگاه از پل شهرستان به منطقه روشن دشت را چطور ارزیابی می کنید؟

از مزایا آن می توان به نزدیکی و استقبال تمام اقشار جامعه اشاره کرد از معایب آن هم پارکینگ نداشت و امکانات تازه ای نداشت.

اما متاسفانه اینجا زمان بازدید که برای نمایشگاه می گذارند خوب نیست اکثرا کارمند هستند و وقت آزاد آنها از ساعت چهار شروع می شود اما نمایشگاه تا ساعت ۶ عصر تعطیل می شود.

به گزارش موج؛ اتحادیه صنایع دستی اصفهان در راستای ارتقاء سطح مهارت فنی و هنری مردم هنردوست شهراصفهان در کلیه رشته های هنری اعم از سطح های مختلف قلمزنی، خاتم سازی، نگارنگری، طراحی، میناکاری و فیروزه کاری و ... مشغول به فعالیت است و به علاقه مندان این رشته  با ارائه مدرک معتبر آموزش داده و در طی مدت فعالیت خود هنرجویان فراوانی را تبدیل به اساتید این حرفه کرده و در بازار کسب وکار صاحب حرفه و شغل شده و کار آفرین شده اند .

در پایان گفتنی است؛ اتحادیه صنفی صنایع دستی شهرستان اصفهان با هدف توسعه و بهبود بازار صنایع دستی و تعامل بیشتر با بخش های مختلف اقتصادی اصفهان در دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار با هدف استفاده از ظرفیت های موجود در نمایشگاه، مشارکتی قوی و جدی داشته و ضمن حمایت از رسمی از نمایشگاه به عنوان مشارکت کننده (غرفه دار) حضوری پررنگ دارد.

نمایشگاه موج اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه