English

اول تا ۴ دی ماه ؛

برگزاری دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار در اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از برگزاری دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار از اول تا 4 دی ماه در نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان خبر داد.

برگزاری دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا مرتضوی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار در اصفهان بیان کرد: در صدد هستیم تا تغییرات موثری در برگزاری نمایشگاه های استان اصفهان با رویکرد جامعه محور داشته باشیم.

وی با اشاره به  راه اندازی نمایشگاه مشاغل خانگی برای بانوان گفت: در سال جاری برگزاری نمایشگاه مبلمان شهری با رویکرد نوین در برگزار می شود.

این مقام مسئول با اشاره به لزوم برگزاری نمایشگاه‌های منطقه‌ای برای ارائه دستاوردها و توانمندی‌های فعالان اقتصادی استان اصفهان به کشورهای مختلف منطقه، گفت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با مسئولان تجاری و بخش خصوصی شهر بصره، در حال زمینه‌سازی برای برگزاری نمایشگاه و نمایش دستاوردهای کشور و استان اصفهان هستیم.

مرتضوی افزود: اعتقادم بر این است که مستندسازی حلقه مفقوده در مدیریت کشور است و امیدوارم مستندسازی در ارکان شرکت نمایشگاه ها، پیاده و روح ریسک پذیری در آن جاری شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با تاکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: امیدواریم شرکت های دانش بنیان و علمی تحقیقاتی در این دوره از نمایشگاه بدون پرداخت وجهی در رویدادهای نمایشگاه شرکت و حضور پررنگ تری داشته باشند.

همچنین مجری برگزاری دومین نمایشگاه کسب و کار در ادامه بیان کرد: این نمایشگاه با حضور ۶۲ شرکت از استانهای اصفهان و تهران برگزارخواهد شد.

علی میرجمالی گفت: شرکت‌ها و واحدهای تخصصی چاپ و بسته‌بندی، کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، مراکز تخصصی مشاوره مدیریت کسب و کار ، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار، انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط، مراکز تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ، شرکت‌های فعال در حوزه بازرگانی بین‌الملل، شرکت‌های فعال در حوزه بیمه، شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های خلاق و فناور و سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با راه‌اندازی و توسعه کسب و کار از جمله مجموعه‌هایی به شمار می‌روند که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی افزود: با برگزاری اولین نمایشگاه مدیریت کسب و کار در سال 98 شاهد توسعه و رشد صنایع چاپ و تبلیغات در اصفهان بوده ایم.

این مقام مسئول با اشاره به حضور بخش دولتی، خصوصی و صنفی در دومین نمایشگاه کسب و کار بیان کرد: این نمایشگاه با هدف و رسالت کمک به مدیران کسب و کار و بهبود فضای کسب و کار برگزار می شود .

میرجمالی در خصوص اهداف این دوره از نمایشگاه کسب و کار در اصفهان توضیح داد: معرفی ظرفیت‌ها و توان شرکت‌های فعال اصفهان در حوزه مدیریت کسب‌وکار خواهد بود. همچنین فراهم آوردن بستری برای شبکه‌سازی و هم‌افزایی کسب‌وکارهای مرتبط، ایجاد محیطی پویا برای حضور مدیران ارشد با هدف تامین نیازهای کسب‌وکار خود و شناخت نیازهای موجود در فضای کسب‌وکارها و برآوردن آنها از طریق شبکه‌سازی ایجاد شده از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی ادامه داد:  تاکنون ۶۲ برند در حوزه چاپ و بسته بندی، تبلیغات، آموزش و مشاوره کسب و کار حضور دارند، همچنین در این نمایشگاه به جز غرفه ها ، ایستگاه آموزش، ایستگاه مشاوره در حوزه های مختلف، ایستگاه کتاب در حوزه کسب و کار برپا می شود.

مجری برگزاری دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار با اشاره باینکه نبودن تیم های مشاوره تخصصی در کنار مدیران یکی از آسیب های کسب و کار است، گفت: مدیران کسب و کار نیازمند تیم مشاوره ای هستند و باید از متخصصان و مشاوران رسانه در توسعه و بهبود کسب و کار بهره مند شد

نمایشگاه کسب و کار

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه