English

یک اتفاق تازه در دومین نمایشگاه مدیریت کسب ‌و کار؛

" موج " حمایت از کار آفرینی

دومین نمایشگاه مدیریت کسب‌ و کار با حضور معاون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و تعدادی از مسئولان استانی در مکان نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار شد .

" موج " حمایت از کار آفرینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، این نمایشگاه با موضوع مدیریت کسب و کار ایجاد شده و بخش‌ها و تخصص‌های گسترده و فراوانی را در بر می‌گیرد. از این رو با دستگاه ها و مراکز متنوعی ارتباط برقرار شده و مجموعه های مختلفی حضور دارند و همگی در راستای کمک به بهبود و رونق فضای کسب و کار، تلاش می‌کنند. 

خبرگزاری موج اصفهان نیز در راستای اهداف و سیاست های دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار به عنوان حامی یک کارآفرین و مشاور رسانه ای آن ورود پیدا کرده است تا بتواند نقش خود را در حمایت از کارآفرینان ایفا کند .

مجتمع آموزشی رُز زرد به عنوان کارآفرین برتر، سازنده و ابداع کننده ساخت اعضای مصنوعی صورت در سطح کل کشور شناخته می شود. مدیر، مربی و موسس این مجتمع آموزش؛ زهره بشیری است که دارای فوق لیسانس چهره پردازی، دارای ۲۵ مدرک بین المللی و نویسنده ۲ جلد کتاب در زمینه پوست و گریم، مدرس دانشگاه و مدرس بین المللی در زمینه مراقبت زیبایی است. همینطور وی دارای قیچی طلا در کشور و نیز دارنده لوح تقدیر به عنوان کارآفرین برتر مراقبت زیبایی از طرف سازمان  فنی وحرفه ای معرفی شده است.

این بانوی کارآفرین اصفهانی توانست با همراهی خبرگزاری موج در دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار حضور پیدا کند تا بتواند در این بازار بهتر و موفق تر عمل کند. بدون شک رسانه اصلی‌ترین، مهمترین و زیربنایی‌ترین ابزار شناخت و آگاهی است و کمک می‌کند تا شناخت واقعی‌تر، کم خطاتر و به واقعیت بیشتر نزدیک باشد  و در ارتباط با مدیریت کسب و کار می تواند با توجه به همین شناخت و آگاهی موفق تر عمل کند.

حمایت از کارآفرینان به منظور ترویج و ارتقاء فرهنگ کارآفرینی و کسب و کار صورت می گیرد که خبرگزاری موج همواره درتلاش است تا فرهنگ کارآفرینی را در جامعه گسترش دهد و این بار نیز با حمایت از این کارآفرین درصدد ارتقاء فرهنگ کار آفرینی برآمده است.

با توجه به اینکه این نمایشگاه میزبان بازدیدکننده‌هایی از بخش‌های مختلف نظیر مدیران کسب و کارهای صنعتی، صنفی، تجاری و تعاونی، دانشجویان رشته‌های بازرگانی، تبلیغات، بیمه، تجارت الکترونیکی، مدیران شرکت‌های دولتی مرتبط، مدیران انجمن‌ها و تشکل‌ها و علاقه‌مندان به راه‌اندازی یا توسعه و بهبود کسب و کار خواهد بود این حمایت می تواند دیگر سازمان های دولتی و خصوصی را تشویق به حمایت از کار آفرینان بکند که در این راستا فردی که می خواهد کارآفرینی انجام دهد دلگرم شده و می تواند باعث بوجود آمدن یک بستر تازه در فضا کسب و کار شود.

مجتمع آموزشی رز زرد به مدیریت زهره بشیری که بوسیله حامی او خبرگزاری موج در دومین نمایشگاه کسب و کار حضور دارد برای اولین بار در ایران توانسته با ساخت اعضا مصنوعی صورت و بدن از جمله: بینی، چشم مصنوعی، پوست مصنوعی، گوش مصنوعی، ساخت قطعه ای از صورت، ساخت مهیک کامل صورت، ساخت سینه مصنوعی برای افرادی که بر اثر جراحی و سرطان سینه عضو بدن آنها برداشته شده است و همینطور افرادی مورد استفاده قرار بگیرد که از نظر زیبایی دچار معضل شده اند و این مشکلات ممکن است براثر عمل های جراحی مکرر یا سوختگی، تصافات و غیره بوجود آمده باشند که به هیچ عنوان بوسیله اعمال جراحی زیبایی نمی توان این اعضا را ترمیم یا بازسازی کرد ولی با روش ساخت قطعه های مصنوعی به راحتی می توان اعتماد به نفس را به آنها برگرداند . حتی در این روش می توان از رنگ پوست خود شخص استفاده کرد تا قطعه کاملا طبیعی به نظر بیاید.

این خدمات می تواند درمانی باشد بر زخم افرادی که بر اثر یک حادثه و یک اتفاق ناخواسته زیبایی خود را از دست داده و بدین وسیله می توانند زیبایی خود را بازیابند. این حمایت خبرگزاری موج می تواند در معرفی و شناخت خدمات مجتمع آموزشی رز زرد به مدیریت زهره بشیری موفق تر عمل کند و بدین وسیله آحاد جامعه نسبت به این خدمات آگاهی پیدا کنند و بعضا اگر افرادی از این مشکلات رنج می برند بدین وسیله از رنج آنها کاسته شود.

بدون شک رسانه می تواند بوسیله ابزار مختلف این آگاهی را انجام دهد که حمایت از کار آفرینان برتر خود نمونه موفق آن می تواند باشد که خبرگزاری موج در این راستا توانسته به بهترین نحو ممکن عمل کند و صرفا به حمایت خود از این کارآفرین اکتفا نکرده و مشاوره های تخصصی در امور رسانه نیز انجام گرفته است تا به درستی مجتمع آموزشی رز زرد به مدیریت زهره بشیری در دومین نمایشگاه کسب و کار معرفی شود.

" ما ایستاده ایم تا هرکس به بلندای سخت کوشی و لیاقتش اوج بگیرد . " بدون شک این یک شعار نیست و خبرگزاری موج در صدد است تا با حمایت های خود این کلام را جامع عمل بپوشاند. در زمینه کسب و کار خبرگزاری موج بر آن است تا با حمایت های خود از کارآفرینان برتر در زمینه کسب و کار حمایت کند که نمونه موفق آن را در دومین نمایشگاه کسب و کار استان اصفهان شاهد هستیم.

نمایشگاه کسب و کار

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه