English

معاون استاندار قم تاکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت صنعت چاپ استان قم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: استان قم در صنعت چاپ رتبه دوم و در چاپ کتب مذهبی رتبه اول کشور را دارد و تاکنون از این فرصت به‌خوبی استفاده‌ شده‌است.

لزوم استفاده از ظرفیت صنعت چاپ استان قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، بیژن سلیمانپور درهمایش آموزشی پیشگیری ازتخلفات و جرایم انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در سالن همایش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد قم برگزار شد، اظهار کرد: بزرگنمایی مشکلات کوچک در برابر دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی صحیح نیست و در مسیر خواست دشمن است.

معاون استاندار قم بیان کرد: حقیقت این است که دستاوردهای بسیار عظیم نظام جمهوری اسلامی درسایه مشکلات کوچک کم‌رنگ شده‌است.

وی افزود: امروز دشمن با استفاده ازظرفیت‌های رسانه‌ای خود در مسیری حرکت کرده که مرجع داوری برخی از جوانان ما در برابر انقلاب اسلامی‌ شده‌است که برای مقابله با آن باید دستاوردهای نظام برای مردم و به‌خصوص جوانان بازگو شود.

وی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌ درستی برای مردم تبیین نشده‌است و بسیاری از افراد جامعه از مسائل و مشکلات قبل از انقلاب که امروز اصلا وجود ندارد،‌ مطلع نیستند.

سلیمانپور گفت: درهمه بخش‌ها ازجمله حوزه بهداشت و درمان پیشرفت‌ها قابل‌ مقایسه با قبل نیست، امروز تقریبا همه نقاط کشور و به‌ خصوص روستاها از نظر برخورداری از امکانات زیرساختی موقعیت مطلوبی داشته و مردم به آب،‌ برق،‌ گاز،‌ جاده و سایر امکانات موردنیاز زندگی دسترسی دارند.

وی بیان کرد: امروز پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و هوا و فضا با وجود سخت‌ترین تحریم‌ها در اختیار ماست، اکنون در حالی چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که در آمارهای مختلف رتبه‌های برتر را داریم.

وی ادامه داد: این صحیح نیست که کارهای بزرگ خود را به دلیل وجود مشکلات کوچک نادیده بگیریم و در مسیر خواست دشمن حرکت کنیم، درخانواده بزرگ انقلاب حتما باید آسیب‌شناسی صورت گیرد و ضعف‌ها شناسایی و با هرکسی که در جایگاه خود سستی دارد،‌ برخورد شود اما در برابر دشمن باید با استواری ایستادگی کنیم.

معاون استاندار قم درادامه صنعت چاپ و نشر را از جمله مهمترین عوامل پویایی و حیات جوامع انسانی دانست و گفت: این فرصت عظیمی است که باید بیش‌ از پیش از آن برای مستندسازی فرهنگ خود استفاده کنیم.

وی همچنین با اشاره به این‌که صنعت چاپ و نشر در افزایش سطح مشارکت مردم در انتخابات نقش موثری دارد، ادامه داد: کاهش مشارکت خواست دشمن است، باید در کنار دستاوردها و پیروزیهای نظام برای حل مشکلات کشور اقدام و در انتخابات اشخاصی را انتخاب کنیم که به دور از غوغا سالاری می‌توانند خواست مردم را دنبال کنند.

سلیمانپور گفت: انقلاب ما مبتنی بر عقل قرآنی و اندیشه اسلامی است و باید با تعقل و حکمت جلو رویم تا از مشکلات عبور کنیم.

وی بیان کرد: فعالان عرصه چاپ و نشر باید در انتشار آثار تبلیغی نامزدهای انتخابات در چارچوب قانون،‌ ارزش‌های دینی و فرهنگ مردم حرکت و از هر چیزی که مردم خوششان نمی‌آید در چاپ اوراق انتخابات دوری کنند.

وی با اشاره به این‌که باید فضای آرام و نظم و امنیت جامعه در زمان برگزاری انتخابات حفظ شود، ادامه داد: مردم ما با حفظ کرامت دیدگاه خود را در انتخابات بیان می‌کنند و این نشان بزرگی ملت ایران است.

معاون استاندارگفت:‌ فعالیت اصحاب رسانه و فعالان عرصه چاپ و نشر در این زمینه اهمیت بسیاری دارند، این عین ثواب است که مردم را به سمت صندوق‌های رای تشویق و موجب عقب‌نشینی دشمن را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: ما مجریان بی‌طرفیم وکوچکترین طرفداری از نامزدی نخواهیم کرد اما فعالیت‌های انتخاباتی درجامعه با مشارکت اقشار مختلف مردم باید بسیار پرشور باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه