English

معاون استاندار قم خبرداد؛

استفاده از تمام ظرفیت‌های استان برای انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم از برنامه‌ریزی لازم برای استفاده از تمام ظرفیت‌های استان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات خبرداد.

استفاده از تمام ظرفیت‌های استان برای انتخابات

به گزارش خبرگزاری موج قم، بیژن سلیمان پور در جلسه شورای اداری قم، توجه به اصل بی‌طرفی در انتخابات را ضروری دانست و اظهار کرد: از هر اقدامی که موجب شائبه سوءاستفاده از منابع و امکانات عمومی و دولتی به نفع یا به ضرر نامزدها باشد، باید اجتناب شود.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی، حماسه‌ای بزرگ را رقم‌زده و مانع از تحقق خیال خام دشمن در ایجاد فاصله میان مردم و نظام می‌شوند.

معاون استاندار گفت: اتخاذ تدابیر و تمهیدات مقتضی، برنامه‌ریزی جامع، پشتیبانی لازم و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان ازجمله ضرورت‌های تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی با تاکید بر ضرورت تعامل با ستاد انتخابات استان گفت: وزارت کشور به‌تنهایی نمی‌تواند انتخابات را برگزار کند به همین دلیل بر اساس قانون، تمام دستگاه‌های اجرایی با رعایت صرفه‌جویی و هزینه‌های شفاف و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مردمی باید در این زمینه موردتوجه قرار گیرند.

وی بابیان این‌که نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از هر دوره‌ای در اوج اقتدار، عظمت و سربلندی قرار دارد گفت: ایران از منظر تاریخی در هیچ دوره‌ای به این حد از اقتدار نبوده است که این ثمره خون پاک شهدا، حضور مردم درصحنه و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.

معاون استاندار قم اضافه کرد: ابتکار عمل جمهوری اسلامی در موازنه قدرت در منطقه و جهان موجب شده تا دشمنان اسلام این موضوع را برنتافته و به دنبال برنامه‌ریزی برای ضربه به ایران اسلامی باشند.

وی تاکید کرد: اصرار بر تامین منافع ملی، اقتدار نیروهای مسلح و سرافرازی اسلام و ایران موضوع‌هایی است که دشمن آن‌ها را تحمل نکرده و بر دشمنی خود با ایران اسلامی می‌افزاید که این موضوع نیاز به هوشیاری، حفظ انسجام و اقتدار و تکیه‌بر پشتوانه‌های معنوی نظام دارد.

سلیمان پور، آینده انقلاب اسلامی را درخشان دانست و ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضرورتی اجتناب‌ناپذیر در شرایط کنونی کشور و منطقه است.

وی همچنین با تاکید بر تکریم ارباب‌رجوع، ادامه داد: توجه به تکریم مردم در ادارات، جلوگیری از ایجاد نارضایتی مردم از دستگاه‌های اجرایی و همچنین توجه به حوزه پیشگیری از تخلف باید در دستور کار مدیران کشور باشد.

وی لزوم توجه به تنظیم بازار و پاسخگویی مدیران به مردم گفت: هنوز ابهام‌هایی میان مردم پیرامون بسته معیشتی وجود دارد که باید دستگاه‌های مرتبط در این زمینه به تمام مردم و مراجعه‌کنندگان پاسخگو باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با تاکید بر ضرورت همراهی رسانه‌ها با مدیریت استان برای مدیریت حوادث گفت: قم در حوادث دی‌ماه عیار خود را نشان داد و با ناکام گذاشتن توطئه دشمنان، برگ زرین دیگری در کارنامه خود ثبت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه