English

امام جمعه مرزن آباد:

آقای استاندار اجازه ندهید مرزن آباد، مرزآباد شود / ریاست دادگستری مازندران از تخریب منابع طبیعی جلوگیری کند

امام جمعه مرزن آباد گفت: از استاندار مازندران درخواست دارم جلوی واگذاری معدن جدید در مرزن آباد را بگیرد و اجازه ندهد مرزن آباد با این همه واگذاری معادن به مرزآباد تبدیل شود.

آقای استاندار اجازه ندهید مرزن آباد، مرزآباد شود / ریاست دادگستری مازندران از تخریب منابع طبیعی جلوگیری کند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام حاج یزدان جهاندار لاشکی در خطبه های این هفته نماز جمعه مرزن آباد اظهار داشت: درباره واگذاری معدن در منطقه دوراهی چِنِس و اَزارک که پروانه اکتشاف آن نیز صادر شده است شهروندان مرزن آباد با مراجعه به دفتر بنده به این موضوع اعتراض کردند و بررسی هایی هم که داشتم صلاح برای واگذاری نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر 10 معدن در شهر مرزن آباد فعالیت دارند که به نظر می رسد کافی است و در شمالی ترین و جنوبی ترین منطقه مرزن آباد در حال واگذاری معدن هستند که در حال جانمایی می باشند و این ظلم به مردم منطقه است.

خطیب جمعه مرزن آباد تأکید کرد: واگذاری جدید معدن در منطقه اَزارک قرار بود در منطقه دشت نظیر کجور باشد آنجا مخالفت شد و بعد منتقل کردند به این منطقه که به دور از انصاف می باشد.

وی اظهار داشت: این پروژه فنی و کارشناسی نیست خطرات و آسیب های زیادی برای پروژه میلیاردی قطعه چهار آزاد راه تهران – شمال به همراه دارد و ضمن اینکه این منطقه خاستگاه درختان منحصر به فرد زربین است.

جهاندار گفت: تمامی مسئولان شهرستانی، استانی و از همه مهمتر مردم منطقه مخالف این واگذاری هستند اما نمی دانیم چه مافیایی در پشت پرده وجود دارد که اصرار بر این واگذاری دارند.

وی بیان داشت: آقای استاندار مردم عصبانی هستند و الان با تشکیل شورای تأمین و بررسی همه جانبه جلوی این کار را بگیرید و اجازه ندهید تنش در منطقه ایجاد شود.

خطیب جمعه مرزن آباد تصریح کرد: از ریاست دادگستری استان مازندران و رئیس دادگاه مرزن آباد درخواست داریم در این موضوع ورود کرده و اجازه تخریب منابع طبیعی را نداده زیرا در منطقه موردنظر هم خاستگاه درختان منحصر به فرد زربین بوده و هم طبیعتی است که مردم استفاده می کنند.

وی همچنین ضمن تبریک میلاد حضرت زینب کبری (ص) افزود: روز پرستار به همه پرستاران تبریک گفته و انصافاً در دوران کرونا در خط مقدم سلامت بودند و برای همه آنها آرزوی سلامتی دارم و مردم فداکاری پرستاران را فراموش نمی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه