English

حجت الاسلام ناصر صفری افلاکی

باید نگاه دینی و فرهنگی را در حوزه گردشگری تقویت کنیم

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری شورای شهر همدان با اشاره به اینکه کمیسیون در زمینه گردشگری به صورت تخصصی ورود خواهد کرد، اضافه کرد: باید بتوانیم نگاه دینی و فرهنگی را در این حوزه تقویت کرده و شاهد رونق گردشگری و سرمایه گذاری‌های مرتبط در شهر باشیم.

باید نگاه دینی و فرهنگی را در حوزه گردشگری تقویت کنیم

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت الاسلام ناصر صفری افلاکی، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری شورای شهر همدان در نشست اعضای کمیته گردشگری مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورا با اشاره به اینکه کمیسیون در زمینه گردشگری به صورت تخصصی ورود خواهد کرد، اضافه کرد: باید بتوانیم نگاه دینی و فرهنگی را در این حوزه تقویت کرده و شاهد رونق گردشگری و سرمایه گذاری‌های مرتبط در شهر باشیم. 

وی افزود: گردشگری همدان در حوزه‌های فرهنگی، مذهبی، تاریخی و طبیعی ظرفیت منحصر به فردی دارد که باید با تقویت این حوزه‌ها بتوانیم بهتر از قبل عمل کنیم.

صفری با اشاره به ضرورت حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، اظهار کرد: اجازه تخریب منابع طبیعی و بناهای واجد ارزش و تاریخی را نخواهیم داد، متأسفانه برخی از سرمایه‌گذاران عرصه گردشگری از منابع طبیعی به شکل معادن خصوصی، سوءاستفاده می‌کنند و یا اینکه ضوابط قانونی را در ساخت هتل‌ها و مجتمع‌های تفریحی رعایت نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری شورای شهر همدان در زمینه گردشگری به صورت تخصصی ورود خواهد کرد، اضافه کرد: باید بتوانیم نگاه دینی و فرهنگی را در این حوزه تقویت کرده و شاهد رونق گردشگری و سرمایه گذاری‌های مرتبط در شهر باشیم.

وی اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی در راستای تقویت و توسعه زیرساخت‌ها؛ مکاتبات و مذاکراتی با مدیران شهرداری داشته که در صورت اعلام نتیجه گزارش آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه