English

رئیس شورای اسلامی شهر رشت اعلام کرد:

آغاز عملیات اجرایی نخستین بوستان انرژی های نو در محدوده منطقه ۵ شهرداری رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اعلام این خبر افزود: عملیات اجرایی نخستین بوستان انرژی های نو (تجدید پذیر) در محدوده منطقه ۵ شهرداری رشت ، مسکن مهر، آغاز شده است.

آغاز عملیات اجرایی نخستین بوستان انرژی های نو در محدوده منطقه ۵ شهرداری رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید امیر حسین علوی، با سرمایه گذاری بر تولید انرژی از منابع پایدار تاکید کرد و افزود: این بوستان که به همت مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز در حال اجراست، تلاش دارد تا هزینه های برق این بوستان را با اجرای صفحات خورشیدی تامین نماید.

وی ابراز کرد: ایجاد درخت خورشیدی که پنل های خورشیدی در آن کار گذاشته می شود و همچنین احداث آلاچیق هایی با سقف صفحات خورشیدی و نیمکت های که مجهز به ذخیره انرژی خورشیدی هستند و ... طرح های در دست اقدام این بوستان است.

رئیس شورای شهر رشت همچنین گفت: ست های ورزشی این بوستان با دیگر بوستانها متفاوت است و نیروی محرک مکانیکی استفاده کنندگان از این ست ها ذخیره شده و روشنایی بوستان را تامین می کند.

علوی، آموزش استفاده از انرژی های تجدید پذیر در این بوستان را از دیگر اهداف این بوستان خواند و افزود: احداث مزرعه سبز در محدوده منطقه ۳ نیز از دیگر برنامه های مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری است تا بتوان در این مزرعه، میوه و سبزیجات سالم و ارگانیک تولید و به مستقیم به دست مصرف کننده رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه