English

شهردار منطقه ۴ قم:

بدون مشارکت مردم با شهرداری ،این نهاد در خدمات رسانی ناتوان خواهد شد

شهردار منطقه4 در دیدار مردمی با اهالی خیابان یزدانشهر در مسجد المصطفی، با بیان اینکه اگر مشارکت مردم با شهرداری صورت نگیرد شهرداری در خدمات رسانی ناتوان خواهد شد اظهار کرد: مشارکت مردم و خدمت‌گذاران آنها در مجموعه مدیریت شهری بستری برای خدمات‌رسانی بهتر را فراهم می‌کند.

بدون مشارکت مردم با شهرداری ،این نهاد در خدمات رسانی ناتوان خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مجید متین‌فر در دیدار مردمی با اهالی خیابان یزدانشهر در مسجد المصطفی، با بیان اینکه اگر همکاری و مشارکت مردم با شهرداری صورت نگیرد شهرداری در خدمات رسانی ناتوان خواهد شد اظهار کرد: مشارکت مردم و خدمت‌گذاران آنها در مجموعه مدیریت شهری بستری برای خدمات‌رسانی بهتر را فراهم می‌کند و شهری مطلوب‌تر را می‌سازد.

شهردار منطقه 4 در ادامه در پاسخ به مشکل مطرح شده درخصوص مزاحمت تعمیرکاران خیابان دانیال و جمهوری اسلامی و ایجاد ترافیک گفت: شهرداری با سرمایه گذاری در شهرک خودرو در بلوار شهید خداکرم تصمیم به انتقال خدمات خودرو از شهر به بیرون دارد تا شاهد کاهش ترافیک و کاهش مزاحمت برای مردم و ارائه خدمات متمرکز باشیم.

شهردار منطقه 4قم

بافت فرسوده مصوب در شهر قم به 1750 هکتار در حال توسعه است

وی با بیان اینکه پیش از این 1074 هکتار بافت فرسوده مصوب در شهر قم وجود داشت گفت: با پیگیری‌های مجموعه مدیران شهری این محدوده به 1750 هکتار در حال توسعه است که محله یزدانشهر را نیز شامل می شود.

متین فر بیان کرد: این موضوع برای محله یزدانشهر فواید زیادی دارد از جمله تخفیف 50 درصدی و یا رایگان شدن عوارض شهرداری برای تجدید بنا که شرایط ساخت و ساز در این محلات را بهبود می‌بخشد.

وی با اشاره به احداث بلوار آیت‌الله بروجردی در محدوده این منطقه تصریح کرد: برای اجرای پروژه آیت الله بروجردی حدود 200 توافق برای تملک انجام شده که بسیاری را نقدا یا به صورت زمین معوض تسویه نموده ایم و مابقی در دست اقدام است و مجموعه شهرداری تلاش می‌کند در 6 ماهه اول سال 97 این پروژه را به بهره برداری برساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه