English

حسین فرشیدی عنوان کرد؛

واکسیناسیون ۹۵ درصدی در هرمزگان / واکسن نزده‌ها از خدمات محروم می‌شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بالای ۹۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال هرمزگان دوز اول واکسن و ۷۷ درصد نیز دوز دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

واکسیناسیون 95 درصدی در هرمزگان / واکسن نزده‌ها از خدمات محروم می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، « حسین فرشیدی » رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه بالای ۹۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال هرمزگان دوز اول واکسن و ۷۷ درصد دوز دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: نقش مردم و دانشگاه به‌صورت دوطرفه برای رسیدن به این آمار بی‌بدیل بوده است.

فرشیدی با اشاره به اینکه اکثر شهرستان‌های هرمزگان در واکسیناسیون کرونا به‌خوبی عمل کرده‌اند، گفت: افرادی که واکسن نزده‌اند این حق را ندارند باعث انتقال بیماری شوند و باید با آن‌ها برخورد صورت گیرد و قطعاً مدیریت هوشمند کووید ۱۹ در حال اجراست و کسانی که واکسن دریافت نکرده‌اند از خدمات محروم خواهند شد.

وی عنوان کرد: امروز شاهدیم برخی از مراکز واکسیناسیون در حال جمع‌آوری هستند و نیاز است برخی از پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون نیز ادغام شود.

فرشیدی با اشاره به اینکه تعداد بیماران کرونایی بستری در بخش‌های استان زیر هشت نفر است، افزود: در حال حاضر برخی از شهرستان‌های ما بیمار کووید ندارند و نزدیک به ۷۶۰ نفر بیمار کووید در حال حاضر در قرنطینه هستند.

وی ضمن بیان اینکه باید مراقب باشیم این آمار افزایش پیدا نکند، گفت: کسانی که به بیماری کووید مبتلا می‌شوند حتماً به پزشک مراجعه کنند و ممکن است افراد واکسن خود را دریافت کرده باشند و به بیماری کووید مبتلا شوند.

فرشیدی در پایان با اشاره به اینکه در وضعیت آبی هیچ محدودیتی برای اجرای مراسمات نخواهیم داشت، عنوان کرد: شرط اصلی زدن ماسک و اجرای فاصله‌گذاری فیزیکی است و مراسمات در فضای بسته باید با ۵۰ درصد ظرفیت برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه