English

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج):

یکی از رموز پیروزی در جنگ، مشارکت مردم در قالب بسیج بود

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) افزود: بعد از پیروزی انقلاب اقشار میلیونی به طور خودجوش در راستای حفظ و حراست از دستاوردهای نظام، بسیج را تشکیل دادند و یکی از رموز پیروزی در جنگ، مشارکت مردم در قالب بسیج و جبهه بسیجیان بود.

یکی از رموز پیروزی در جنگ، مشارکت مردم در قالب بسیج  بود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری  فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) روز پنجشنبه در آیین نمایش اقتدار بسیجیان استان همدان در حسینیه امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اقشار میلیونی به طور خودجوش در راستای حفظ و حراست از دستاوردهای نظام، بسیج را تشکیل دادند و یکی از رموز پیروزی در جنگ، مشارکت مردم در قالب بسیج و جبهه بسیجیان بود.

وی افزود: بسیج از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است و با حضور در تمام صحنه‌های مختلف یار و یاور محرومان جامعه بوده و در تمام بخش‌های مختلف به مردم خدمات رسانی می‌کند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) یادآور شد: جهان در جنگ تحمیلی ایران با پدیده شگفت‌انگیزی با عنوان بسیج مواجه شد و این تشکل مردمی معادلات جنگ را تغییر داد.

سردار سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: هرزمان دشمن فتنه ای را برنامه ریزی کند با حضور نیروهای بسیج همه فتنه ها نقش بر آب می شود که نشان دهنده قدرت عظیم نظام و دلاورمردان بسیجی است.

وی با بیان اینکه بسیجیان در عرصه‌های مختلف مطالبات رهبری را توام با معنویت، اخلاق و بصیرت محقق می‌کنند افزود: بسیجیان الگوی جوانان سراسر جهان هستند و از نفوذ دشمنان جلوگیری می کنند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) اظهار داشت: بسیج برای دفاع از مرزهای مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی شکل گرفت و در ۴۲ سال گذشته از نهادهای موثر در حفظ نظام اسلامی بوده است. 

سردار سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: هر انسان آزاده ای که قلبش با آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌تپد و دغدغه دین و انقلاب و ارزش‌های اسلامی را دارد بسیجی است.

به گفته وی در دوران شیوع ویروس کرونا، بسیج خالصانه وارد میدان شد زیرا هدف اصلی بسیج راه‌گشایی در بحران‌هاست.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) اظهار داشت: بسیجیان تنها در بعد نظامی فعال نیستند بلکه در هر زمینه‌ای که مصالح عمومی مردم باشد، از خدمت گذاری صادقانه دریغ نخواهد کرد.

سردار سرلشکر جعفری هدف مردم از انقلاب اسلامی را ریشه کن شدن فساد، تحقق عدالت و معنویت اسلامی در جامعه عنوان کرد و افزود: هم اکنون این اهداف بدون حضور موثر مردم در صحنه محقق نمی شود.

در این آیین پیام مقام معظم رهبری به مناسبت هفته بسیج قرائت شد و گروه سرود نوجوانان بسیجی به اجرای سرود پرداختند. 

نیروی بسیج مستضعفین پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به دستور امام راحل تشکیل شد، ۲۹ آبان تا ۵ آذر ماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه