English

مدیر عامل شرکت گاز کردستان:

۷۴۹ انشعاب گاز رایگان به مددجویان کردستانی واگذار شد

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 749 اشتراگ رایگان گاز طبیعی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد(ره)، بهزیستی، ایثارگران و اماکن مذهبی استان واگذار شد.

749 انشعاب گاز رایگان به مددجویان کردستانی واگذار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، احمد فعله‌گری پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفت و گو با رسانه های استان اظهار داشت: از این تعداد، 451 اشتراک رایگان گاز به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام(ره)، 157 اشتراک به خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی، 90 مورد به ایثارگران و 51 مورد نیز به اماکن مذهبی واگذار شده است.

وی افزود: این شرکت برای واگذاری اشتراک رایگان به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام (ره)  953 میلیون و 513 هزار ریال، سازمان بهزیستی 331 میلیون و 227 هزار ریال، ایثارگران 200 میلیون و 850 هزار ریال و برای اماکن مذهبی 149 میلیون و 757 هزار ریال هزینه کرد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: برای تحت پوشش قرار دادن 749 مورد اشتراک پذیری رایگان، در مجموع یک میلیارد و 635 میلیون و 349 هزار ریال هزینه شده است.

وی تاکید کرد: بر اساس بند (د) ماده 39 قانون بودجه سال 92، افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و خانواده ایثارگران(جانبازان بالای 25 درصد و خانواده شهدا) با ظرفیت مصرفی 6 مترمکعبی می‌توانند از اشتراک رایگان شرکت گاز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه به مددجویان این نهادها برای یک بار امتیاز رایگان اشتراک پذیری واگذار می‌شود، افزود: کسانی که قادر به پرداخت هزینه انشعاب گاز نیستند با ارائه معرفی‌نامه از سوی بهزیستی ،کمیته امداد و خانواده ایثارگران می‌توانند کنتور و اشتراک رایگان دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه