English

داود شایقی:

مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به اردبیل پیگیری می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به این استان پیگیری می‌شود تا بزودی اعتبارات مصوب شده اختصاص یابد.

مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به اردبیل پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، داود شایقی ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: در دیدار با سعیدجغتایی، رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور، پیگیری تخصیص اعتبارات مربوط به سفر ریاست جمهوری و ۱۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های راه استان انجام و تخصیص مربوط به سال ۱۴۰۰و ۱۴۰۱ تعیین تکلیف گردید.

وی اضافه کرد: در این مصوبات تکمیل درمانگاه‌های تامین اجتماعی، امکانات پزشکی، تکمیل بیمارستان‌های ۱۰۰۰ تخت‌خوابی، بیمارستان ۵۰۰تخت‌خوابی نجف‌زاده، احداث خانه پزشک و تجهیز درمانگاه‌ها از محل تهاتر فروش املاک مازاد، ماده ۵۶ و از محل سازمان برنامه و بودجه در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: در حوزه فرهنگی تکمیل تالار شهر از محل ماده ۵۶ بانک ملی، تکمیل مجتمع‌های فرهنگی و هنری و کمک به مصلی‌ها و مساجد اولویت اصلی بوده است.

شایقی با بیان اینکه در بخش کشاورزی ۶۰۰میلیارد تومان برای تکمیل شبکه آبیاری پایاب سد خداآفرین در نظر گرفته شده و همچنین تکمیل استخرهای معیشتی، احیای باغات دیم، سرمایه گذاری شستا در بخش دامپروری و سالن‌های گلخانه‌‍ای در اولویت مصوبات قرار دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۸۲ طرح مهم صنعتی، کشاورزی و گردشگری در استان در اولویت اجرا و تکمیل قرار گرفته بود، افزود: با اجرایی شدن این طرح‌ها نه تنها فرصت اشتغال برای جوانان فراهم بلکه حجم بزرگی از سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی و دولتی هم در استان ایجاد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل به طرح‌های اجرا شده در بخش کشاورزی به تعداد ۲۶ طرح و حجم اشتغال یک‌هزار و ۳۸۲ نفر اشاره کرد و گفت: در بخش صنعتی ۲۰ طرح با حجم اشتغال هشت هزار و ۳۶۵ نفر ،۳۶  طرح گردشگری و ۱۳ طرح حوزه حمل و نقل نیز اجرایی و عملیاتی شده است.

در سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل  ۱۰۰ طرح در حوزه‌های مختلف به تصویب رسید که از این تعداد ۲۴ طرح مربوط به حوزه زیر بنایی، هشت طرح در حوزه صنعت و معدن، سه طرح در حوزه نفت و انرژی ،  هشت طرح در حوزه آب و خاک کشاورزی و پنج طرح نیز در حوزه اشتغال تصویب شده است.

همچنین ۱۶ طرح در حوزه بهداشت و درمان ، ۲۱ طرح در حوزه فرهنگی و آموزشی و ۱۵ طرح نیز در حوزه رفاه و اجتماعی جزو مصوبات سفر رئیس جمهوری بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه