English

داود شایقی خبر داد:

اختصاص یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای چهار خطه شدن مسیر اردبیل – سرچم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: برای چهار خطه شدن مسیر اردبیل – سرچم یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که در صورت تحقق شاهد تسریع پروژه در این مسیر خواهیم بود.

اختصاص یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای چهار خطه شدن مسیر اردبیل – سرچم

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، داود شایقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با اشاره به اختصاص یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به مسیر اردبیل_ سرچم گفت: اعتبارات خوبی برای راه‌های اصلی این استان اختصاص داده شده بطوریکه برای چهار خطه شدن راه‌ها ردیف اعتباری ویژه ای اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: از محل سفر رئیس جمهوری، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه هم بیش از ۱۲هزار  میلیارد ریال اعتبار برای  توسعه راه‌ها تخصیص می یابد .

طرح توسعه و اشتغال ۶۴۵ روستای

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تدوین سند توسعه استان را یادآور شد و گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه، سند توسعه و اشتغال ۶۰۰ روستای استان اردبیل تدوین می‌شود.

شایقی گفت: طرح توسعه و اشتغال ۶۴۵ روستای بالای ۴۰ خانوار استان در مدت پنج سال  انجام می‌شود که با گذشت سه سال برای ۳۷۵ روستای استان این برنامه تهیه و تدوین شده و در ۲ سال آینده نیز این مطالعات همچنان ادامه دارد.

۱۰هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از طریق منابع بانک

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان  گفت: عملیات ارجایی راه آهن اردبیل - میانه شتاب گرفته و تا پایان دولت به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: اتمام و تکمیل بموقع این پروژه در اولویت دولت است و سعی می‌شود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اضافه کرد: دولت اعتبار لازم  برای این پروژه اختصاص داده و بقیه اعتبارات مورد نیاز هم از طریق فاینانس بانک ملی قابل تامین است.

شایقی گفت:‌ در سه سال اخیر  ۱۰هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از طریق منابع بانک و هشت هزار  میلیارد ریال  نیز از طریق منابع ملی اختصاص یافته است.

راه آهن اردبیل

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه