English

ابراهیم امامی عنوان کرد؛

شهرستان پارس آباد پیشتاز درصد اشتغالزایی/دستگاههای اجرایی خود را مالک فرایند سرمایه گذاری بدانند

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: شرایط کنونی شرایط آزادی نیست و امروز اشتغالزایی و سرمایه گذاری بخش دولتی با بحران مواجه هست و سرمایه‌گذاران بازوان قدرتمندی برای جبران و کمک به دولت در بخش توسعه اقتصادی و اشتغال زایی هستند.

شهرستان پارس آباد پیشتاز درصد اشتغالزایی/دستگاههای اجرایی خود را مالک فرایند سرمایه گذاری بدانند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،  ابراهیم امامی فرماندار شهرستان پارس آباد در کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پارس آباد با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید خود را مالک فرایند سرمایه‌گذاری بدانند و در پیگیری امورات سرمایه‌گذاران اهتمام ویژه داشته باشند،خاطر نشان کرد: شرایط کنونی شرایط آزادی نیست و امروز اشتغالزایی و سرمایه گذاری بخش دولتی با بحران مواجه هست و سرمایه‌گذاران بازوان قدرتمندی برای جبران و کمک به دولت در بخش توسعه اقتصادی و اشتغال زایی هستند.

وی مسولیت پذیری را مهمترین شاخصه مدیریت دانست و اظهارداشت: هنر مدیریت در شرایط کنونی  بدون رسیک پذیری و خلاقیت و جذب سرمایه گذار متبلور نمی شود.

امامی با اشاره به پیشتاز بودن شهرستان در درصد تحقق تعهد اشتغال در سامانه رصد اشتغال در سطح استان خبر داد و افزود: تا هفته های اخیر به دلیل عدم اهتمام این جایگاه در رده های آخر بود که با تلنگر و جدیت دستگاهها موفقیت خوبی حاصل شد.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد مغان با بیان اینکه تعهد شهرستان در سال جاری ایجاد ۲ هزار و یک فرصت شغلی است، اظهار کرد: سهم شهرستان در ۶ ماه نخست سال جاری ۵۵۴ نفر فرصت اشتغال در سامانه محقق شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه