English

با توجه به وزش باد‌های نسبتا شدید؛

خودداری از تردد شناورها در تنگه هرمز

با توجه به افزایش شدید بادهای شمال شرقی، کارشناسان اداره کل هواشناسی هرمزگان توصیه کردند شناورها از تردد در تنگه هرمز خودداری کنند.

خودداری از تردد شناورها در تنگه هرمز

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی امروز (18 آبان ماه) در برخی مناطق استان بویژه مناطق دریایی، بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

گفتنی است؛ بارندگی‌ها در برخی مناطق دریایی تنگه هرمز و جزایر خلیج فارس و برخی نقاط غربی و شمالی استان به صورت رگبار پراکنده و رعد و برق همراه با افزایش سرعت باد است.

بر اساس این گزارش، در برخی نقاط شرقی و مرکزی استان نیز افزایش سرعت باد شمال شرقی مورد انتظار است، در مقایسه با دیروز از میزان شدت ناپایداری‌ها در مناطق دریایی کاسته شده است، اما در ساعاتی با توجه به ابرناکی و احتمال رگبار پراکنده باران در مناطق دریایی، افزایش لحظه‌ای سرعت باد و افزایش موقت ارتفاع موج وجود دارد و دریا در مناطق خلیج فارس و تنگه هرمز متلاطم می‌شود.

طبق پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، با توجه به کاهش ابرناکی در مقایسه با دیروز، امروز در بیشتر نقاط استان افزایش نسبی دمای بیشینه و به تدریج تا پایان هفته جاری کاهش نسبی دمای کمینه مورد انتظار است.

گفتنی است؛ با توجه به احتمال وقوع رگبار پراکنده در جزایر خلیج فارس و نقاطی از تنگه هرمز تا ساعات ظهر، شناور‌های سبک در تردد دریایی احتیاط کنند.

با توجه به وزش باد‌های نسبتا شدید شمال شرقی از اواخر امروز و از ساعات صبح تا ظهر فردا چهارشنبه، کارشناسان اداره کل هواشناسی هرمزگان توصیه کردند که از تردد دریایی در تنگه هرمز خودداری شود.

به گزارش موج؛ فردا با توجه به افزایش سرعت باد شمال شرقی در مناطق شرقی و مرکزی استان، احتمال وقوع گردوخاک و کاهش موقتی دید افقی وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی