English

به گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

تداوم بارندگی در هرمزگان/ خودداری از تردد شناور‌های سبک و صیادی

طبق گفته کارشناسان اداره کل هواشناسی هرمزگان بارندگی در این استان طی امروز و فردا ادامه خواهد داشت.

تداوم بارندگی در هرمزگان/ خودداری از تردد شناور‌های سبک و صیادی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بر اساس داده های اداره کل هواشناسی هرمزگان طی امروز و فردا وقوع بارش باران در استان قابل پیش بینی است.

گفتنی است؛ در مناطق غربی، مرکزی، محدوده تنگه هرمز، سواحل و جزایر، ارتفاعات و برخی مناطق شرقی و شمالی استان، رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد گاه تگرگ پیش بینی می‌شود.

طبق این گزارش احتمال تقویت نقطه‌ای فعالیت سامانه نیز وجود دارد لذا توصیه می شود از صعود به ارتفاعات و تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها خودداری کنند.

گفتنی است؛ در مناطق دریایی، با توجه به ابرناکی و افزایش لحظه‌ای سرعت باد توصیه می‌شود شناور‌های سبک و صیادی از تردد دریایی  در خلیج فارس و تنگه هرمز خودداری و سایر شناور‌ها نیز با احتیاط رفت و آمد کنند.

به گزارش موج، شرایط برای تردد دریایی در محدوده جاسک و مناطق شرقی آن مساعد است، از اوایل امشب و در طول روز چهارشنبه افزایش باد شمال شرقی در تنگه هرمز و همچنین بخش‌های از مناطق شرقی و مرکزی استان پیش بینی می‌شود.

طبق پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری، با توجه به تاثیر سامانه پرفشار، در ساعات صبح کاهش نسبی دمای کمینه پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه